Beetje bloedverlies en honger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sassiekaa, 13 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

zaterdag hoor ik ongesteld te worden. Nu heb ik al een paar dagen verschrikkelijke honger en gister en vandaag een ieniebeetje bloed verlies. Toen ik het opmerkte was het bruin in mijn inlegkruisje.

Iemand ervaring hiermee.. Heb verder geen klachten..
    Oh ja we hebben ongeveer 10 dagen geleden seks gehad.. :)

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik had niet te stillen trek voordat ik een positieve test in mijn handen had.

Maar als je doelt op een innesteling met het bloedverlies dan kan je honger niet van de aanmaak van hcg komen. En je bent nu dus nog 6 dagen voor je nod?

3. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    ja dat klopt inderdaad
    De honger herken ik wel van eerdere zwangerschappen en dat had ik ook vaak een week na dpo al.. maar bloed niet.. en vrder nog geen gevoelige borsten wat ik normaal ook nu zon beetje wel begon te krijgen.

Dus ben even zekende of het misschien tochzo is.. :)

ps ja ben nu 6 dagen voor nod

4. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik had volgens mij ook ongeveer een week voor mijn menstruatie een paar druppeltjes bruin bloed in mijn ondergoed. En of ik meer honger had dan normaal durf ik niet te zeggen.. voor deze zwangerschap had ik namelijk altijd honger :D helaas nu al ruim 10 weken geen eetlust meer.

5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    wie weet is het een innestelingsbloeding als ik zie dat je 6 dagen voor je ndo bent. maar ik dacht dit altijd wat roze was. en als je de honger herkent van je vorige zwangerschappen dan hoop ik voor je dat het wat goeds betekent ;) het is nog even afwachten.

6. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Bedankt dames.. ik heb wat testen bij kv gehaald voor de zekerheid en zo niet gaan we er na onze vakantie weer voor voor het echie..

7. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Vooralsnog geen 2e streep en voel me verder ook niet zwanger, dus gaan gewoon door naar de volgende na onze vakantie. Vorige x testte ik bij dpo 10 duidelijk dus het zal niet veranderen (gok ik)

Deel Deze Pagina