Symptomen komen en gaan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elizia, 10 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Oke, het is niet zo dat ik meteen in de stress schiet, maar toch..vandaag is zo'n verschil met gisteren... Gister heel de dag gevoelige borsten en een zeurende opgeblazen buik, vandaag eigenlijk bijna nergens last van!
    Hebben veel anderen dit ook? Ik voel liever wat meer, dan ben ik er juist minder op gefocust ;)

2. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Hier ook!
    Gisteren een licht positieve test. (Morgen opnieuw)
    Geen idee wanneer mijn NOD was. Drama cyclus afgelopen maand en ovutesten was geen succes.
    Maandag gehele dag misselijk gevoel. Gisteren alleen met vlagen. En vanmorgen een beetje misselijk.Nu wel wat buikkrampen. En soms wat pijnlijke boobs.
    Bij de 1ste had ik een week voor positieve test al hele week buikkrampen.
    2e zwangerschap (MA*) kan ik mij niet meer echt herinneren terwijl het kort geleden is. Had dan op pijnlijke boobs na bijna ook geen kwaaltjes...
    Het zal wel samen hangen met de hormonen en momenten van eten en drinken en hoe je gefocused ben ofzo of juist druk bezig bent? Haha

Elizia vindt dit leuk.
  3. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Het is heel normaal om je steeds anders te voelen. Ik voel mij geen dag hetzelfde. Af en toe voelt het helemaal niet alsof ik zwanger ben. Andere dagen voel ik mij heel zwanger.
    Mijn nicht is 30 weken zwanger en zij heeft het ook altijd zo ervaren ;)

Elizia vindt dit leuk.
  4. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik voelde me vooral in het begin ook elke dag anders. Dan weer misselijk, dan weer niet, dan weer super pijnlijke borsten en de dag erna kon ik knijpen en voelde ik niets. Gek werd ik ervan. Ben nu 9+ weken en ik weet inmiddels dat dit hartstikke normaal is. Oja en een zeurende buik? Ik heb denk ik maar 1 dag 2 uur lang steekjes gevoeld en daarna nooit meer. Elk lichaam is anders en reageert anders op hormonen! Geen zorgen maken

Caroline92, Elizia en Mikun vinden dit leuk.
  5. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties, fijn om de herkenning te lezen!

@FoxyDiamond hahaha dat knijpen idd, ik hoop niet dat de overburen weleens naar binnen kijken als ik ze weer eens onbewust zit te checken :roflmao:

Mikun vindt dit leuk.
  6. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Ik heb ook echt een hele dag e
    Ik had het in begin juist met m'n tepels. Die waren zo gevoelig, en ik bleef erin knijpen om te checken dat ze nog gevoelig waren :roflmao: Maar nu zijn ze niet meer zo gevoelig en ik heb het een beetje los gelaten en geaccepteerd dat de symptomen komen en gaan :thumup:

Elizia vindt dit leuk.
  7. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Elizia en Mikun vinden dit leuk.
  8. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    No shit sherlock :roflmao::rolleyes::D

Elizia en FoxyDiamond vinden dit leuk.
  9. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    :roflmao: :roflmao: Terwijl ik lach om jullie voel ik m'n banden, dat is dan vast weer een goed teken :roflmao:

FoxyDiamond en Mikun vinden dit leuk.
  10. Lavender123

Lavender123 Actief lid

25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Herkenbaar... soms voel ik me super goed. Dan opeens hoofdpijn of buikpijn of misselijk of opeens superrrrr moe. Ik viel gisteren om 19.00 in slaap op de bank terwijl ik me de hele dag uitgerust voelde..

Elizia vindt dit leuk.
  11. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Nou vandaag al heel de dag beurse boobs hoor, top dus :D

12. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Ik herken het ook hoor! Gisteren had ik zo'n dag dat ik helemaal niets meer voelde..
    Waardoor ik vervolgens opeens keihard moest huilen hahaha
    Mn vriend zei ook al nou met die hormonen zit het wel goed. ;)
    Maar zit ook de hele tijd mn tepels te testen haha
    Vanmorgen gigantische kramp in mn onderbuik en nu weer aant rommelen. Zal allemaal wel goed zijn...

13. Claudia050286

3 aug 2017
    54
    73
    18
    Vrouw
    oh herkenbaar hoor! ik voel me soms ook niet zwanger en dan weer wel....
    moet wel zeggen dat ik de laatste dagen wat last heb van wat bruinig oud bloed bij t plassen..... naar de ec rennen doe ik ook nog niet echt. Misselijkheid bij vlagen en pijnlijke borsten ook niet altijd

14. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hier bij beide zwangerschappen helemaal niks gevoeld in het begin. Kwam pas vanaf een week of 10. Met alles wat ik nu voel denk ik; oh man, wat lekker toen :p

15. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat is wel herkenbaar hoor. op het begin voelde ik de ene dag van alles en de andere dag weer bijna niks. Vanaf een week of 6-7 begon pas de ellende en heb ik tot gisteren me echt ellendig gevoeld en niet zo zuinig ook. vandaag voel ik ineens bijna niks meer. de hormonen kunnen elke dag weer anders zijn wat je voelt. snap best dat je op het begin wel wat onzeker vind als je bijna niks voelt. maar alles komt goed ;) zou genieten zolang je nog bijna geen symptomen hebt :D

16. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ja ik ben me er idd van bewust dat het ineens heel anders kan zijn! Wel apart, dit wordt ons derde kindje en ik ben nu veel meer op die symptomen gefocust dan de andere keren

17. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Elke keer is weer anders inderdaad :D maar je wilt zo graag dat alles goed gaat dat je van alles wilt voelen ;) maar komt vast en zeker helemaal goed. vooral als je dadelijk een goede echo hebt gehad met een mooi hartje!

Elizia vindt dit leuk.
  18. Annie91

Annie91 Lid

26 jun 2017
    90
    9
    8
    Vrouw
    ik ben 7 weekjes zwanger en ben er net 3 dagen achter dus nog helemaal happy :) ik heb al die tijd buikkrampjes gevoeld alsof mijn menstruatie er aan kwam maar het zette maar niet door. nu snap ik dat het heeft te maken met het rekken van je baarmoeder. ben wel opvallend meer moe geweest in die weken.. en sinds gisteren ineens heel af en toe last van mijn borsten. ze zijn wat gevoelig vooral rondom mn tepels..

Deel Deze Pagina