Zwanger.. wat een blijdschap, maar die heb ik niet. Het voelt niet goed en dit spreek ik ook uit. Mijn man vertrouwd op mijn gevoel. 2,5 week geleden is dat nu. Ik zou de 26e pas voor een echo kunnen maar ik wil eerder. Je "gevoel" wordt niet serieus genomen want je bent onzeker.. "en dat is heel logisch" De echo kan na enig aandringen toch een week eerder. Fijn! De zwangerschapstesten lopen mooi op, maar waarom voelt het dan niet goed? Afgelopen zondag begonnen de "bruine sliertjes" en gisteren werd het rood. Laat me maar los uk... je wordt niet vergeten. Woensdag een echo om het af te sluiten...
Ooh ankie... Wat vervelend!! En helaas is ons gevoel toch vaak het juiste.. Ik hoop voor je dat het toch loos alarm was en de echo toch goed is... Tot die tijd een knuffel!!
Shit meid.... uk herken t.. Na 12 weken ging t mis en ik bleef maar zeggen t voelt niet goed.... Vaak hebben we wel gelijk... sterkte xx
Wat ontzettend verdrietig. Je gevoel zegt veel.. en knap dat je daar op vertrouwd hoe ontzettend naar de uitkomst ook is. Ik wens je heel veel sterkte en kracht. Ik weet helaas hoe het voelt, we zitten er nog middenin. Neem je tijd om verdrietig te zijn, die heb je nodig!!
Ik heb op dit moment mijn 3e mk en t deed net zoveel zeer als de eerste... maar wij hebben gelukkig na 3 jaar proberen wel een kindje gekregen dus onze angst is minder... maar 't verdriet t zelfde...
Heel verdrietig en helaas ook heel herkenbaar. Een gevoel die je niet kan plaatsen onder gewone ongerustheid. Een gevoel vanuit je hart en je lichaam en niet uit gedachten. Het komt vaker voor dan je zou denken, ik heb het meegemaakt. Heel veel sterkte meissie, al hoop ik van harte dat je gevoel dit keer niet klopt! Dikke digitale knuffel
Wat vervelend op zijn zachtst gezegd, ik hoop zo dat alles goed blijft gaan voor jullie allemaal als ik dit zo lees.. Zelf heb ik niet echt ervaring ben met pcos al bijna twee jaar aan het proberen zwanger te worden , heel veel sterkte en ik wens jullie allemaal mooie gezonde gelukkige zwangerschappen en wondertjes toe in de toekomst en dat alles goed mag blijven gaan ! Xx
Heel veel sterkte! Ik had ook dat gevoel.. en mijn gevoel was helaas juist! De VK was er even stil van omdat mijn gevoel zo klopte..