Beetje bloedverlies maar ook deze test...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Misschien omdat je 2 embryo's heb teruggekregen, dat er 1tje toch niet goed gaat en de ander wel? Dat daarom de hcg ineens verminderd is.
    Anders toch testen weet je in ieder geval waar je aantoe bent..
    Want zo maak je jezelf helemaal gek!

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Tja, maar weet ik met nog meer testen ook wel echt waar ik aan toe ben? Ik vind het echt allemaal zo irritant en verwarrend...

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Pfff vervelend Poema!!! Hoop dat je snel wat duidelijkheid heb!!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Met meer testen weet je niet waar je aan toen bent hoor poema. Bespaar je die stress maar.
    Ik had zelfs na mijn eerste miskraam nog een week oplopende testen...zegt dus niks over hoe het in je buik is.

Morgen echo, wacht die maar af, wat spannend meid. Denk veel aan je, hoop dat alles goed zit. Zolang je geen bloed verliest heb ik toch nog hoop voor je!!!

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Nou, ik heb vanmorgen toch een kruidvattest gedaan en er verscheen alleen controle streep... Lijkt me duidelijk dan toch.... Echt zo balen...

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ach nee toch???!!! Wat verschrikkelijk meid....:(

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ja balen he/ Maar ik ben nog steeds geen bloed verloren... Echt irritant dit. Tegen beter weten in zoek ik natuurlijk toch een beetje bevestiging maar goed... Een lichaam liegt niet en zo'n test ook niet natuurlijk... zucht...

8. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Poema wat ontzettend kl*te zeg.
    Had zo gehoopt dat het de goede kant op zou gaan.
    Helaas kan het zo zijn dat je geen bloed verliest, zelf als het niet goed is. Hopelijk kan de echo je iig duidelijkheid geven, want die onzekerheid is zo slopend.
    Heel veel sterkte meis!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee poema.......:(
    Hier verloor ik ook eerst wat bloed.....toen werd het steeds minder om vervolgens te stoppen...week later verloor ik toen wel ons kindje....wil je niet rot laten voelen maar alleen vertellen hoe het bij mij ging .... Ik snapte het ook steeds niet wanneer ik dan nu een mk had gehad, maar die moest dus nog komen.

Heel veel sterkte poema ....

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    idd geen goed nieuws poema, als je hormonen afnemen zal uiteindelijk de bloeding wel komen. Sterkte meid.

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ja, dat weet ik inderdaad. Maar mijn vorige miskraam was precies andersom; eerst heel veel bloed en toen pas negatieve testen. Kan het ook zo zijn dat misschien toch die bloedingen van anderhalve week geleden de miskraam geweest is en dat nu pas het hcg uit mijn lijf is?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zou kunnen....idg die echo gewoon laten doen dan kun je kijke. Of alles weg is eventueel:(

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dit is niet het nieuws dat ik had gehoopt.
    Ben bang dat de test onvermijdelijk aangeeft wat er in je lijf (is) gebeurd.
    Pfff, wat een domper... :(

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ahh.. nee poema:(..
    Wanneer had je de echo?

15. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    een vreselijke domper. Alhoewel ik, als ik eerlijk ben, nooit echt helemaal blij geweest ben hoor. Of ik het al aan voelde komen. De echo is vrijdag om 11 uur. Nog even wachten dus. Ik hoop echt dat alles uit mijn lijf is... En heb volgende week een afspraak met de gyn. Wil dan even bespreken hoe ik mijn laatste ivf poging zo goed mogelijk kan gaan plannen en aanvliegen... zucht. Kan er eigenlijk niet eens meer om huilen... stom he?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen......ook geen ervaring met IVF enz....maar het lijkt me erg zwaar meid als je van IVF afhankelijk bent ...

Echt sterkte....:(

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Het is niet stom als je niet huilt, of je er nooit blij om bent geweest. Ik hoop dat de echo uitwijst dat je alles al bent verloren en er niet nog een domper aankomt. En dat je natuurlijk snel weer je volgende project in kan gaan ! Sterkte en succes.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Begrijpelijk poema, dat je (nog) niet kunt huilen. Dat komt straks wel als alles geland is en je je realiseerd hoe dicht bij je bij de vervulling van je wens was.
    Niet huilen is niet erg, wel huilen is ook niet erg. het dringt nu mss nog niet helemaal door ook. De welbekende roes....

Morgen maar eens kijken of je schoon bent, en dan een plan van aanpak maken met de gyn.
    Kan me voorstellen dat je de tijd in je nek voelt hijgen van de laatste poging. Hopelijk brengt die meer geluk dan deze. Sterkte meid.

19. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ja, dat is precies de goede verwoording Panter. Die laatste poging hijgt in mijn nek... Over 4 maanden word ik 41, de tijd begint dus wat mij betreft te dringen. Bij beide pogingen heb ik ook maar weinig eitjes aangemaakt (de eerste keer maar 1 en de tweede keer maar 2) dus dat vind ik ook een slecht teken. Daarnaast wil ik er eigenlijk zo snel mogelijk mee door omdat ik het op de een of andere vage manier ook maar achter me wil hebben en het eventueel kan aflsuiten. Accepteren dat we gewoon met zijn drietjes blijven. Mijn vriend staat er anders in, en die vind dat ik niet zo moet jagen maar ook de rust moet nemen... Maar ik wil eigenlijk zo snel mogelijk door om dan ook maar weer zo snel mogelijk duidelijkheid te hebben...
    @Panter: hoe is het bij jou afgelopen?

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Poema, het is iig wel verstandig om even een cyclus rust te nemen. dan kan je lijf even herstellen van alle hormoonschommelingen. Denk ook dat het zh dat gaat aanraden....is tenminste bij ons protocol na miskraam.

Hier is de test negatief. Op naar onze laatste cryo terugplaatsing dus.

Deel Deze Pagina