Beetje bloedverlies maar ook deze test...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Oh poema wat verdrietig! Dit had ik zo niet gehoopt voor je! Snap best dat je nog niet kan huilen. Ik hoop dat het ook klaar is na de echo en dat je je fysiek en mentaal kan voorbereiden op de volgende poging. Ik snap dat je door wil zodat je of zwanger wordt of verder kan. Veel sterkte!

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Oh Poema, wat een klote bericht zeg. :( Zo rot voor je meid. Dikke knuffel!!!!!

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Shit poema!! :( Misschien had je 'n vaag voorgevoel, maar wat was'n wondertje op z'n plaats geweest!!
    En die 3e poging...zo herkenbaar! Ik had dat ook na de laatste mislukte poging en ook na mijn miskraam.. Je hebt niet eerder rust dat wanneer je alles geprobeerd hebt...
    En na'n miskraam geldt vaak ook- wachten op je volgende "gewone" menstruatie en dan weer op dag 3 starten met de pil, mits er ook ruimte is zo snel voor de behandeling op de afdeling.
    Hmmmm... Wat'n raar verloop is dit geweest meis, kan me voorstellen dat je even geen gevoel kunt "voelen"...ze zijn de laatste periode ook zo heen en weer gegooid: wel zwanger, niet zwanger..etc..etc..
    Neem wel de rust en tijd om dit'n plekje te geven, desnoods iets van ontspanning..dan komen de emoties vanzelf.
    Dikke knuffel van mij!!

Ps..hopelijk dat je morgen niet nog'n nasleep krijgt! Ik duim... Xxx

4. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Poema wat vreselijk. Veel sterkte meid!

Ik zit nu op dag 10 na tp en heb ook beetje rose bloed :(.

5. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    sterkte Poema en Panter ook! x

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    dank jullie wel lieve meiden! Het is echt balen... maar goed, ik hou goede hoop voor een volgende keer: eerste keer was er helemaal niks en nu toch al weer meer dan toen. Dus wie weet: drie keer is scheepsrecht.
    Het lucht ook erg op om er hierover te schrijven. Soort verwerking! Fijn!
    @wenswens: ik ga voor je duimen... maar bij mij begon het ook zo op dag 10 na tp... Maar goed, daarna dus nog wel posi testen gehad en ook het zh zei dat het heel normaal is om bloed te verliezen bij een ivf zwangerschap....

7. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Poema, dank je. Bij mijn vorige poging had ik op dag 8 na tp donkerbruin bloeding en twee dagen later zette de bloeding door. Ik heb dit keer ook geen goed gevoel bij. Ik ga morgen zk bellen en vragen of ik al kan stoppen met die Lutinus. A.s. vrijdag heb ik bloedtest en evaluatiegesprek, weet niet of ik alsnog opnieuw de urinetest ga doen.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Oh zo jammer :( :(... Hopelijk wordt de volgende poging DE poging voor jullie allemaal. Sterkte!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow Poema, heb je hele topic gelezen, vind het zo erg voor je. :(
    Wanneer heb je precies de echo, vrijdag?

10. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poema wat ontzettend balen zeg. Had echt goede hoop voor jou.
    Ik snap dat je niet kunt huilen, je bent natuurlijk erg voorzichtig en wil niet teleurgesteld worden. Heel herkenbaar. Dit had ik echt niet verwacht. Hopen dat het inderdaad 3 x scheepsrecht is. Ik kijk niet zo vaak meer op het forum de laatste tijd, maar las dit en wil je toch Sterkte wensen.

11. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    voorzichtig gefeliciteerd :)

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Misschien moet je even verder lezen dan de beginpost....poema heeft nml slecht nieuws gemeld vandaag en een felicitatie is dan wel een beetje pijnlijk...;)

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Aaah Poema, wat vreselijk! Snap precies hoe je je voelt! Ik had zo gehoopt op beter nieuws voor je! Ik begrijp je gevoel over je laatste poging maar ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk door kan en dat het lukt! Succes liever en heel veel sterkte!

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Sterkte bij de echo vandaag Poema..

15. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Dank je wel Firefly. Ben inmiddels ook bloed gaan verliezen dus het is wel echt voorbij...

16. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( sterkte Poema!

liefs,

Hopefulness

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sterkte vandaag :(

Liefs en een knuffel!

18. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Oh nee sterkte poema!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte poema.........:(

20. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    hey poema,

wat een stress volle weken heb je gehad..
    en vandaag de echo..

nou heeeeel veel succes!!!!

Deel Deze Pagina