Nou, durf eigenlijk niet goed meer naar de wc... Ben vanmiddag nog geweest en had voor de zekerheid een tampon in. Maarja, was beetje smurrie (sorry) want ik gebruik natuurlijk ook nog die vieze lutinus. Maar er zat ook wat bloed bij; roze rood. Dus ik ben eigenlijk wel bang dat het niet goed is....
Oh meis, wat sneu.. Je moet geen tampon gebruiken nu hoor, nu je zwanger kunt zijn en er blijkbaar 'n kleine opening bij je baarmoeder zit, kan het infectie gevaar geven bij de baby! Stel dat de baby wel blijft plakken nog, dan kan het alsnog fout gaan.. Ze hadden mij toen ten strengste verboden tampon te gebruiken! Lieverd ik hoop zo dat alles nog goed mag komen bij jou!! Dikke knuff.... Ik weet zo goed hoe je je voelt...
Poema wat onzettend spannend. Je kan door de utro ook wat bloedverlies krijgen omdat je bmm nu heel goed doorbloed is. Ik weet niet of je een aplicator gebruikt om het in te brengen, maar die moet je niet meer gebruiken even. Die mag je nml niet gebruiken als je zwanger bent, dus dan even met de vingers inbrengen. Ik duim voor je dat je straks een duidelijke test hebt en het allemaal goed blijft gaan!!
Poema, wat spannend meid. Ik zie ook echt een streepje en streepje betekend vaak toch echt zwanger. Ik geloof wel dat de Pregnyl inmiddels uit je lichaam is verdwenen. Heb je nog getest of ga je er morgen voor? Ik ga wel voor je duimen en hopen dat het helpt!
Tja het blijft gek. Ik verlies echt wel bloed, nog niet megaveel, maar wel rood. En natuurlijk kon ik het niet laten om nogmaals te testen. Exact hetzelfde resultaat als gisteren... Zie foto. Ik vind het vreemd. Wil nu pas weer vrijdag testen en als het zo blijft bel ik het ziekenhuis wel even...
Rood bloed is niet een supergoede ontwikkeling...maar het kan idd beide kanten nog op. Er is iig iets genesteld...nu afwachten of het blijft zitten. Wat zenuwslopend zal dit voor je zijn...ik wens je sterkte met het doorkomen van deze spannende dagen.
Idd wel met panter eens....moeilijk meid, na mijn eigen ervaring kan ik nu niet zomaar roepen dat alles gewoon goedkomt Maar even afwachten em hopen op het beste!
Wat panter zegt, rood is niet goed. maar blijf hopen! Je test is niet vreemd hoor. Ook als het misgaat blijft de hcg nog een tijdje in je bloed/urine, dus zal de test positief blijven. Maar je had er toch twee terug laten plaatsen? Het kan ook zijn dat een van de twee verloren is gegaan. Heb dat wel vaker gelezen. Sterkte hoor! Die wachtweken zijn toch altijd weer killing!
Ja het is inderdaad wel spannend. Maar eigenlijk ga ik er vanuit dat het niet goed is hoor. In 2010 heb ik een mk gehad en daarvan bleven op de testen nog een hele tijd positief. Heb toen iets van twee welen lang bloed getest in het ziekenhuis omdat de waarden zo langzaam daalden... Tja ik weet niet hoe dat gaat als er eentje loslaat. Verlies je dan ook echt bloed? Lijkt mij beetje vreemd toch?
Ja dan kun je bloeden als je een van de twee verliest. Het kan ook een hematoom zijn..... Voor nu even afwachten.... Toen ik aan het bloeden was mocht ik ook niet naar het zk komen. Ik heb toen heel stout gewoon een vk opgebeld en mocht diezelfde dag nog komen om al eens te zien of het uberhaupt op de juiste plek zat.
Ik vind deze test ook meer duidelijk. Qua twee embry's waarvan er 1 afstoot, dit kan zeker een bloeding geven. Ik bleek ook 1 van een tweeling en 1 van de 2 heeft het niet gered en daar heeft mijn moeder ook een bloeding door gekregen. Je kunt inderdaad altijd even bellen of ze willen kijken. Dat helpt jou misschien uit de zenuwen.
Ik heb dan geen ivf of icsi gehad maar ben ook zwanger geweest van een tweeling.. Er is er toen ook 1 losgekomen en daarbij had ik heel veel krampen en echt ook heel veel bloedverlies.. De ander is gewoon blijven zitten en zit nu naast me op de bank.. Ik duim voor je meid