Beetje bloedverlies maar ook deze test...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Zenuwslopend dit voor je! Heel veel sterkte met wachten. Kan nog alle kanten op, maar ik snap dat je reserves inbouwt.

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    spannend zeg! kan me voorstellen dat dit wachten erg frustreerd! zie ook dat julle al een hele tijd bezig zijn. hopelijk blijft het gewoon zitten!

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi poema, zat even te kijken hoe het nu met je gaat...
    De test is inderdaad duidelijker dan die andere maar net als hierboven kan ik ook niet zeggen dat alles goed komt.. Maar dat heb je zelf ook al hè meid..:( bah die onzekerheid kan niemand je weg nemen helaas. Ook ik had in begin van miskraam stijging van hcg maar op den duur konden ze zien dat de waardes niet genoeg stegen.. Heb lang na het verlies van het vruchtje nog hcg gehad..
    Maar wat het zh elke keer tegen mij zei is dat het niet mogelijk is om er 1 te verliezen -die wordt dan opgenomen in je lichaam. Wel kan er'n hematoom zijn die bloedverlies geeft.
    Tenminste dit is wat het ziekenhuis elke keer zegt als je dit vraagt. Heb die vraag ook vaak gehad...
    Hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt voor je meid!!!
    Duimen blijven draaien voor je..
    Liefs!

4. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Hey meid wat zenuwslopend zeg. Je zou zeggen een streep is een streep maar kan me voorstellen dat dat bloedverlies je onzeker maakt. Hopelijkt stopt dat snel en heb je over een paar dagen een knaltest. Zolang ze donkerder worden is het positief toch en die 2e vind ik duidelijker.... Heel veel sterkte met het wachten meid, ik duim op een wondertje!

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ja, zien jullie echt verschil in die testen?
    Ik verlies nog wel bloed, maar het is niet heel veel. Gebruik nu geen tampon meer, dus kan het beter monitoren. Ik heb besloten om vrijdag pas weer te testen...
    @joli: ben inderdaad alweer een tijdje bezig, maar we hebben gelukkig al wel een dochter... Ik voel me dan ook al echt ontzettend bevoorrecht als ik sommige onderschriften hier zie van meiden die al heel lang wachten op hun eerste kindje.... (Al hebben wij daar ook twee jaar op moeten wachten...)

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Poema, ik zie echt duidelijk verschil hoor.
    Je hcg lijkt gewoon te stijgen.

7. Ik zie ook duidelijk verschil hoor!

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ik zie het zelf niet zo duidelijk.... Kan nu al niet wachten tot vrijdag maar lijkt me wel het beste. Jeetje, wat spannend dit... Alhoewel ik eigenlijk wel van het slechtste uitga hoor....

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik vind hem ook donkerder hoor. Dit is toch een test een dag na de eerste! Us niet twee dagen later? Dan lijkt het me keurig hoor! Hang in there meid!

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ja twee testen: een van gisteren en eentje van vandaag... Bloedverlies wordt ook weer minder. En is nu weer meer naar roze slijm toe... Ik hou het wel spannend he?! ;)

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik duim heel hard!! klinkt goed dat bloedverlies weg gaat, mss toch per ongeluk een adertje beschadigt met die tampon?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd klinkt goed dat je bloedverlies minder wordt!

13. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    ooooh spannend meid ik zie ook 2 streepjes!!! en volgensmij mag ik je gaan feliciteren! hihi ik duim voor je

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoe is het vandaag poema?

15. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Idd spannend meid .. hopelijk morgen nog duidelijker streepjes , maar het verschil is echt te zien ....

Mijn moeder heeft bij haar eerste zwangerschap was ze ook zwanger van tweeling .. en was gewoon de eerste 3 maand nog ongi ... ;) ..

Dus het kan echt alle kanten op ...
    Maar het kan ook van tampon komen dat er idd adertje gesprongen is ik zelf gebruik dat niet ivb dat ik het ooit eens gedaan heb en geen goede ervaring mee heb ;)

maar ik duim voor je ;) ...

xxx

16. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Hopelijk trek je het nog allemaal Poema. Ik duim voor een dikke vette streep morgen!

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    tja, het blijft gek en spannend... Het bloed is niet weg maar het is ook niet heel veel. Beetje donkerroze met die lutinussmurrie erbij... Lekker goor eigenlijk.
    Ik weet het ook even allemaal niet meer... Ik wacht eerst morgen de test weer eens af en aan de hand van die uitslag ga ik het ziekenhuis wellicht even bellen...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou succes morgen!

19. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Thanks ladies! Echt heel lief dat jullie zo meeleven!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Succes morgen Poema! Hopelijk morgen duidelijkheid!

Deel Deze Pagina