Tja, maar ik blijf toch sceptisch. Want ook al is de test weer (vaag) positief en ik verlies bloed... wat dan? Ik heb eigenlijk niet echt heel veel goede hoop hoor...
Ik verloor in het begin ook niet veel bloed...... maar het kan alle kanten op er is niet iets duidelijks over te zeggen helaas.... Veel vrouwen hebben gewoon Eem goede zwschap met bloedverlies.
Ik zou, als de test nog steeds positief is bellen met het zkh. Laat ze maar bloed prikken en 2 dagen later bijv. nog eens. Dan kunnen ze zien of het stijgt. Denk dat dit duidelijkheid moet brengen bij jou. Hoe lang geleden heb je Pregnyl gespoten? Kan het niet zijn dat dit nog in je lichaam zit?
Nou zelfs als het wel rood is kan het nog alle kanten op. Ik had op 7 wk helderrood bloedverlies, paniek dacht dat het klaar was maar toen zat ie er nog. Vervolgens hoor je dat t vaker voorkomt (kan de bm-mond zijn) @poema Er is iig een streepje te zien, ik hoop voor je dat ie duidelijker wordt!
Ik heb de Ovitrelle bijna drie weken geleden gespoten (as zaterdag drie weken geleden...) dus dat kan het niet meer zijn dan toch Bloed is nu echt weg, alleen nog roze smurrie en dan voornamelijk van de Lutinus. Spannend is het. Morgen maar weer testen. Wat raden jullie aan: Kruidvat 2v5? Of Clear Blue ofzo?
Eerste twee testen waren kruidvat. En daar heb ik er nog twee van dus die doe ik morgen maar! Pffff snel slapen hahahah
Nee dat kan ik het dan denk ik inderdaad niet mee zijn. Inderdaad snel slapen, morgenochtend weet je hopelijk meer. Slaap lekker
Ik ben ook erg benieuwd, je maakt het wel spannend hopelijk alle stress voor niks en zit die kleine uk heerlijk door te groeien!! Slaap lekker!
Heeeel veel succes meid! Ik vind t zelfs super spannend haha en met mij vele anderen we gaan duimen!!!!!
Ben ik alweer . Deze ochtend geen spoortje bloed en deze test... Ik zit nu op dag 15 na tp... Dan zou die toch moeten knallen? Hij is wel donkerder dan de vorige...
Hmm poema... hij is wel erg licht he.. .. maar goed... geen bloed is goed... maar ik zou nog ff afwachten..