Hoi meis, dan ga ik nu zeggen: GEFELICITEERD Als je bloed nu weg blijft is 'n super goed teken dus hopelijk straks over 9 maanden 'n mooi bericht van jouw zijde! Ben wel toe hier aan'n positief bericht, ik moet er straks ook weer tegenaan en kan ik me aan jou optrekken!! Xxx
Volgens mij kunnen we eigenlijk allemaal GEFELICITEERD!! Zeggen toch? Geen bloed en een posi test = zwanger
Nou ben nog wel erg voorzichtig hoor. Heb net digitale testenbgehaald en daar wil ik er morgenochtend eentje van doen. Verloor ook weer beetje roze slijm dus zit gelijk weer in de stress. Morgen de digitale en als die zegt zwanger of niet zwanger dan stop ik (voorlopig) met testen. Ziekenhuis zei ook dat dat eigenlijk geen zin heeft. En ze toch pas bij de echo op 7 maart meer kunnen zeggen. Maarja als bloeden weer begint... Zucht...
Poema, misschien ken je me nog uit oudere topics hier, misschien ook niet . Maar... gefeliciteerd!!! Ik had in het begin ook geen duidelijke testen en ook bloedverlies tot zelfs de 7e week. Maar ben nog steeds zwanger! Dus het kan zeker ook de goede kant op gaan... ik hoop dat je daar een beetje hoop uit haalt. Doe lekker rustig aan! Ik duim voor je! Ik snap alleen niet dat je moet stoppen met de lutinus. Persoonlijk zou ik daar nog even mee door gaan zolang je bloedverlies hebt... maar wie ben ik
Wow! Die is overtuigend!!! Had even een paar dagen niet meer gereageerd, omdat ik het eigenlijk heel spannend vond en niet overtuigd was van een goede afloop (al hoopte ik dat natuurlijk wel voor je!). Maar met deze test... Je bent gewoon zwanger hoor!! Van harte!!! Kun je al een beetje genieten? Bloeden al gestopt nu?
Dankjewel dames! Maar ik geloof het pas als ik over drie weken de echo heb en dan ook echt wat gezien heb. Tot die tijd hou ik nog steeds een hele grote slag om de arm hoor... Maarja, de testen liegen niet.... Had eigenlijk gedacht dat er 'zwanger 1-2' zou staan dus dit overtrof wel mijn verwachting eigenlijk...