Ik heb hier al een paar keer stiekem gegluurd, maar wil het je nu toch echt zeggen.... Gefeliciteerd Poema! Nu op naar de echo over een paar weken, met een heel mooi kloppend hartje!
Hey Poema, Van harte meid!! Het is je gegund! Je houdt het inderdaad wel spannend. Heel veel succes met wachten, hopelijk heb je bij de 1e echo een mooi kloppend hartje en kan je genieten. Ken het gevoel hoor, ik kon het ook niet geloven, pas na de 1e echo begon ik echt wat meer te genieten. Komt goed meid!
Pfff, weet niet hoe ik die weken door moet komen tot de echo eindelijk is. Zit ook nog een kans in dat ik nog iets langer moet wachten, omdat de dag dat de echo gepland is, mijn vriend in het buitenland zit. En ik wil hem er wel bij hebben. Hopen dat het paar dagen eerder kan, maar ja, de kans zit er dan in dat ze nog niets zien... Lastig allemaal hoor.... Bloed is in ieder geval weg, wel af en toe nog een spoortje bruinig... Het is echt om gek van te worden...
Kan gelukkig al 1 maart komen voor de echo. Ik ben dan 6 weken en 4 dagen zwanger... Volgens het zh zou er dan al iets te zien kunnen zijn. En zo niet, dan dus week later... Gelukkig al wel iets dichterbij, maar nog steeds heel ver weg. Ben zooooooo benieuwd.... en zoooooo bang voor de teleurstelling....
@poema ik heb ook een echo gehad met 6 weken en vier dagen en er was al een zwangerschapsring met een kloppend hartje te zien. Dus dat komt vast goed! Ik heb morgen weer een echo. Toch weer spannend hoor..
He Romie, dat is goed om te horen. Ik maak me op het moment erg veel zorgen en heb geen idee hoe ik de komende weken door moet komen tot die echo is.... zucht.... vreselijk. Ik heb echt visioenen van helemaal niks tot aan een tweeling... het is echt frusterend om nog helemaal niks te weten. Waarom heb je nog een echo? Is dat standaard?
Poema, bij mij ook bij 6+4 een mooi kloppend hartje gezien. Sterkte tot je echo. Ik heb nu al een aantal echo's gehad ivm bloedverlies. Tot nu toe gaat t super, vandaag ukje weer zwaaien, en ben zelfs 3 dagen vooruit gezet, volgens afmeting vandaag 11+5. Zo zie je maar dat zelfs met bloedverlies het toch hartstikke goed kan gaan. Ik ben zwanger van onze cryo.
Hier ook met 6w2d (cryo tp) een kloppend hartje. Komt goed meid!! (en anders idd een week later, want ze zeiden voor de echo heel nadrukkelijk bij mij, dat geen hartje nog niets hoefde te betekenen)
Tja, daar hoop ik ook op. Verlies wel nog steeds wat minimaal bruin... Voornamelijk als ik kracht zet zeg maar met ontlasting (lekker verhaal) Dan zit er soms ook wat bloed bij, maar dat is alleen dan bij het afvegen. Pf, moet nog anderhalve week wachten. Zit er natuurlijk zwaar aan te denken om nog een keer die digitale te doen in het weekend in de hoop dat er dan 3+ staat... Wat zouden jullie doen?
Poema, dat bloed komt dus overduidelijk van het drukken...geknapt adertje. Ik zou geen test meer doen...want wat asl er nog 2-3 staat? dan word je mss ongeruster, terwijl je mss net onder de 3+ grens zit en je hcg waarde goed is.
Ja, Panter, je slaat de spijker op zijn kop! Het is wat met die testen. Aan de ene kant wil ik zo graag gerustgesteld worden en aan de andere kant wil ik ook niet dezelfde waarde zien inderdaad.... Poeh....
Poema, laat de testen voor wat het zijn. Misschien stelt dit je enigszins gerust, ik heb aan het begin meerdere malen roze/bruin/rood verlies gehad. Laatste keer ook echt wel buikpijn gehad, en zie mijn banner. Gister ukje weer zien zwaaien en zelfs 3 dagen vooruit gezet. Ik ben zwanger van onze cryo.
ha Jane, kijk dat zijn de positieve verhalen! Ik hoop ook dat ik zo'n verhaal kan vertellen binnenkort
Dat bloed dat je omschrijft is gewoon nog het restje van wat er ook bij je is losgekomen. Dat zal nog wel een paar dagen duren. Zolang het daarbij blijft zie ik het hoopvol in. Wat betreft testen: Tja, ik ben echt een test-verslaafde (geweest). Niet de digitale, want daar heb ik ooit al zoveel twijfel-verhalen over gelezen (dat ze niet de goede week aangaven en zo). Bovendien vind ik ze te duur, haha. Heb me scheel getest aan de 2v5 en later dezelfde testen, maar dan in stick-vorm van Wondfo. Dit zijn dezelfde testen als kruidvat (kijk maar op de verpakking), maar dan veel goedkoper. Volgens mij staat er iemand op marktplaats die daar in doet. Maar goed, wil je niet verleiden
Lieve Poema, heb vertrouwen. Snap dat het moeilijk is. Maar probeer te genieten. Ondanks mijn verleden, doe ik dat ook. Maar ook ik ben pas geruster na volgende week woensdag. Dan hebben wij de eerste echo. En pas helemaal gerust ben ik als ik ons kindje in mijn armen ligt en nooit meer weggaat!
@merah: ja het is zo verleidelijk om te blijven testen. Maar nu jij zegt dat die digitale ook niet altijd ok zijn... dan zegt dat ook niet zoveel dan... He... hahaha @firefly: heb jij dan 27 februari een echo? Spannend! We lopen echt helemaal gelijk op, lachen!
Ja, die digitale zijn zo duur en de hcg concentratie is niet altijd contant. Dus als je urine net iets minder geconcentreerd is, kan hij dus voor behoorlijke stress zorgen. Bij die Wondfo testjes dacht ik gewoon: ach, ik doe er vanavond nog wel eentje. Voor hetzelfde geld van 1 CB digitaal heb je 25 (!!!) Wondfo testen! Ach, het is maar net waar je jezelf mee op de been kunt houden, denk ik dan. Ik probeerde door te testen, soort van controle te houden over mn prille zwangerschap. Had ik nodig. Ik vond 'iets weten' (dus donkerder of gelijk blijven van een test, of uberhaupt een soort schijn-zekerheid te hebben door het testen) fijner dan 'niets weten' en afwachten. Ik kon anders geen rust vinden. Het zal voor iedereen anders zijn. Uiteindelijk heeft het me in ieder geval bezig gehouden tot mn eerste echo, haha