Hi Poema, Ik lees jullie berichtjes en ik heb een goede betrouwbare website waar je hele goede testen voor weinig kunt krijgen, Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest het liefst zou ik nu ook al iedere ochtend een test doen maar dat zou absoluut belachelijk zijn 2 dagen na TP maar mijn god wat kun je hier nerveus van zijn zeg... Ik probeer er niet teveel aan te denken maar ik heb ook echt slechte nachtrust omdat ik bang ben dat ik overdag iets teveel heb gedaan (heb overstimulatie dus moet erg rustig aan doen en blabla) en dat ik dan emmy gestressed heb... verschrikkelijk...nu dat ik dit voor het eerst doe snap ik echt de spanning van alle vrouwen hier, hoop dat bij jou alles goed zal gaan net als alle andere áfwachtende'vrouwen hier! succes! Liefs, Hopefulness
Wondfo is goedkoper (en beter vind ik zelf, met sensitest kreeg ik amper een streep)! Hihi. Zeker nu je in februari elke elfde test gratis krijgt. Ze zijn 50 cent, maar dat is inclusief verzendkosten. Wie biedt nog goedkoper? (voor de echte test-verslaafden, haha) Met een beetje humor helpen we Poema de weken door!!!
Nou dames, bruinverlies is bijna weg. Hoelang kan dat eigenlijk duren? Heb gelezen soms wel weken...?
Klinkt goed! Geen idee hoe lang het kan duren, volgens mij best wel een poos. Maar het feit dat het alleen bruin is is wel een teken dat er geen actuele bloeding meer is. Een goed teken!
Poema, wat fijn dat bruin weg is! Volg week je echo al, het is vrijdag over een week 1 maart. De dagen tikken langzaam als je wacht natuurlijk, maar je kunt ze nu af gaan strepen op de kalender. Ik duim voor een mooie echo!!
Dank je Panter. Bij jou is het ook spannend toch? Bijna testen zie. Ik. Wat denk je zelf? Heb je al verschijnselen?
Hoi poema, Hoe voel je je vandaag? Hier is het denk ik niet gelukt, de kans was ook wel heel erg klein. Heb wel wat verschijnselen maar dat komt ws van de utrogestan. Kan er dus niks zinnigs over zeggen. 14 dagen geleden eisprong en iui...maar wacht nog tot maandag/dinsdag met testen. Word toch niet ongesteld door de progynova en utrogestan.
Hè panter wat balen dat je dat denkt. Was toch je laatste kans? Maar zolang je nog niet getest hebt en die niet negatief is is er nog hoop toch? Knap dat je zolang kan wachten met testen.... Ik hoop toch op een wonder voor je hoor. Ik voel me goed eigenlijk. Ben wel erg moe. Val 's avonds om negen uur al in slaap. Vreselijk. Trap oplopen is ook verschrikkelijk. Maar verder eigenlijk niets geks. Ben echt zo benieuwd naar volgende week.
Dit was niet mijn laatste kans hoor, ik heb nog een cryo. Die is niet terug geplaatst omdat mijn lichaam, ondanks alle hormonen om het tegen te houden, toch een eisprong ontwikkelde. Ik heb ipv een TP dus een IUI gehad. Na die ene cryo zouden we in principe nog 2 icsi's kunnen doen. Maar ikweet niet of ik dat ga trekken. Misschien eerst even een jaar pauze...of we stoppen helemaal.
Hoi Poema, Ik lees eigenlijk wel hele positieve verhalen van je zeg! Super! Nu hopen op een mooie echo, maar ik denk haast dat dat wel moet gaan lukken Fijn zeg! En wie weet wel een dubbel wonder in je buik, want lees ook veel bruine afscheidings-verhalen enzo als je in verwachting bent van een tweeling! Spannend!!! x
Hey Poema!!! Wat lees ik nu!!! Oh wat gaaf zeg heb veel aan je gedacht hoor!! Nog even volhouden bijna de echo!! Vermoeidheid is een heel goed teken had ik heel erg de eerste weken, nu gelukkig minder. Ik ga je in de gaten houden en mijn dumen draaien voor je, maar de testen liegen niet en bloedverlies komt heel veel voor. Probeer positief te zijn. Liefs fllower
Nou, dames, vanmorgen weer een test gedaan, de digitale clearblue. Helaas geeft iet nu toch 'zwanger 1-2' aan.... Ik baal er zo van en Google me gek op valse uitslagen van deze test. Maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden en een teruglopende test lijkt me niet echt goed.... Maar ik lees ook dat die indicator het wel eens. Is kan hebben.... Hebben jullie hier ervaring mee?
Hi Poema, Ik zou geen idee hebben wat dat betekend maar het is en blijft technologie en dat kan stuk gaan of niet helemaal accuraat zijn, ik zou als je je er echt niet lekker bij voelt (wat 100% begrijpelijk is en iedereen zou hebben denk ik) gewoon even bij de dokter een prikblaadje aanvragen en morgen even bloedtestje doen dat is de meest accurate manier denk ik. Hoop dat je morgen gerustgesteld kan worden d.m.v. een bloedtestje! Dikke knuffel vanuit hier
Ach jeej. Niet zelf mee gemaakt maar dan heb ik wel enige vrees. Terug lopende testen zijn meestal slecht nieuws Kan wel positief blijven maar denk dat je meer gebaat bent met een eerlijk antwoird. He bah heel veel sterkte.