Beetje bloedverlies maar ook deze test...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ja ik ben zelf ook heel reëel hoor. Aflopende testen zijn natuurlijk niet om blij van te worden... Ik heb vrijdag een echo gepland in het ziekenhuis. Moet wel zeggen dat ik vannacht om half drie nog ben wezen plassen en vanmorgen om half acht de test met nieuwe urine gedaan heb. Maar goed, zoek natuurlijk naar verklaringen en eigenlijk ook wel tegen beter weten in hoor... Maar was benieuwd of iemand wel eens zo'n aflopende test gehad had en dat het misschien toch goed zat...

2. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Met de digitale heb ik geen ervaring, maar de kruidvat 2 v 5 liep bij mij vanaf een week of 5,5 wel terug.Dde streep was gewoon minder dik, vond ik toen heel eng en ik heb geen testen meer gedaan. Het resultaat zit nu naast me. Dus testen die raar doen zegt niet alles.

Hoe voel je je? Zwangerschapskwaaltjes?

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Oh jeetje poema, wat 'n spanning weer.
    Inderdaad wat gezegd werd zal ik nu toch'n bloesdtest aanvragen..dat geeft als enige nu echte duidelijkheid.. Je maakt jezelf zo helemaal onzeker.
    Sterkte! Liefs.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He poema wat schrikken!!! klinkt niet goed, al hoor ik ook steeds meer verhalen over die testen dat ze soms gewoon niet goed meten.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei dat is schrikken idd.......ik zou een kruidvat doen dan...daar zie je streepjes op.
    Een test die lichter wordt is natuurlijk niet echt goed :(
    Bah ik hoop voor je dat het gewoon goedzit meid,......

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Tja, wat betreft kwaaltjes ben ik gewoon heel moe, af en toe misselijk en af en toe pijnlijke borsten. En 's avonds een enorm opgeblazen buik.... Het is echt een rot tijd zeg dit. Bah. Lief dat jullie zo meeleven!

7. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Nou ja toch blijft het positief klinken zolang je geen buikpijn of bloed verlies hebt... !! Nu maar niet meer testen hoor ;) ik denk aan je!

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Nee, heb totaal geen bloedverlies of bruinverlies meer sinds woensdag. En ook geen krampen ofzo. Als het mis zou zijn dan zou ik toch wel iets moeten merken? Bij mijn miskraam drie jaar geleden heb ik echt anderhalve tot twee weken vet veel bloed verloren. Dacht toen dat ik zwaar ongesteld was wat maar niet ophield. Wist toen niet eens dat ik zwanger was...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou je hoeft nog niet perse bloed te verliezen nu natuurlijk :(
    Maar ven afwachten.....slopend dit voor jou.

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Nee klopt helemaal Lov23. Denk ook steeds van dat zal dan morgen wel beginnen ofzo...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je weet het niet.....alleen is het natuurlijk niet zo dat je perse bloed moet verliezen nu.
    Het enige wat je kan doen is afwachten.....ga je nog met een kruidvat testen?

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Ik weet het niet. Ben beetje bang geworden om te testen. Ik heb ze wel liggen hier. Het gekke is dat ik me wel zwanger voel eigenlijk...
    En ik weet ook wel dat ik met niet testen een miskraam niet tegen hou maar toch....

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik snap je.......maar ook dat is weer zoiets. Er zijn genoeg vrouwen die er met 12 weken achter komen dat hun kindje al een paar weken niet meer leeft.
    Wil je niet bang maken hè :( wil alleen maar zeggen dat het beide kanten op kan. Of je nu duidelijke testen hebt......
    Maar als je test nu lichter is dam weet je wel denk ik waar je aan toe bent.
    Wanneer had je je echo?

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    Mijn echo staat voor vrijdag. Dan zou ik 6w4d zijn....

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He wat spannend meid! En wat naar dat je niet de bevestiging hebt gehad waar je op had gehoopt!
    Geef de moed niet op hoor! Ik heb zoveel slechte verhalen gehoord over die digitale cb...
    Het kan echt nog beide kanten op!
    Hoop voor jou op de goede!!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die digi is eigenlijk ook gewoon een rot test!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoe is het met je poema? Kom je de tijd wat door?

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Poema, komende vrijdag echo toch? Nog maar een paar dagen gelukkig. Ben erg benieuwd en hoop dat alles in orde is. Maar dat je jezelf zwanger voelt klinkt positief! Succes nog even met het wachten de komende dagen!

19. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    O. de tijd kruipt voorbij Panter... vreselijk. Kan aan niks anders denken en heb enorme testdrang maar doe dat dan toch ook maar weer niet... Zal echt zo blij zijn als het vrijdag is...
    Ja, was gisteren onwijs misselijk, heb hoofdpijn, witte afscheiding, ben ontzettend moe en heb gevoelige borsten.... Is toch om gek van te worden dit?

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zolang je klachten hebt en ze niet afnemen is er hoop. En zowieso zeggen die indicator testen niet alles hoor. In gebruiksaanwijzing staat dat ze 92% nauwkeurig zijn....toch dus 8% foute uitslagen.
    Kortom, ik hoop heel hard dat je vrijdag een prachtige echo krijgt en dan lekker kunt gaan genieten.

Deel Deze Pagina