te vroege eisprong bij menopur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door eekhoorn, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik gebruik menopur en suprefact voor de stimulatie van IVF. Bij de eerste follikelmeting bleek echter dat ik al een eisprong had gehad.
    Heeft iemand ervaring met te vroege eisprong? en hoe werd dit bij een volgende ronde voorkomen?

groetjes

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik denk dat je dan ipv suprefact dan lucrin of decapeptyl moet gaan spuiten.
    wat jammer zeg dat je een eisprong hebt ontwikkeld. Hopelijk de volgende pogng meer succes!!

3. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Das inderdaad vreemd. Suprefact remt normaal je eisprong.
    Decapeptyl schijnt het meer plat te gooien, blijft altijd proberen wat bij jouw lichaam het beste werkt.

Ik heb bij mijn vorige poging gewisseld van suprefact naar decapeptyl, omdat ik verkouden was en we geen risiko wilden, dat superfact dan niet werdt opgenomen.

Balen dat dan weer een ronde voorbij is gegaan, zonder een kans te hebben. Hopelijk weet de dokter hier meer over te zeggen, zodat volgende keer het niet meer kan gebeuren.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Synarella is ook sterker, dus dat zou ook kunnen als neusspray. Op welke CD zat je bij je eerste FM?

Ik krijg altijd met vijf dagen stimuleren als m'n eerste FM omdat ik bekend ben met snelle eisprongen. Misschien hebben ze hè gewoon niet goed gemonitord?

5. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties. Er werd zo paniekerig gereageerd op het feit dat er geen follikels te zien waren, en wel weer een nieue cyste, dat ik ook wat pessimistisch werd.
    Ben ook benieuwd wat dokter s. Hierover te zeggen heeft. Moet voor controle komen als er bloeding is. Maar ik vermoed een beetje dat dat tijdens zijn vakantie is. Weet niet of mijn dossier wordt overgedragen of dat ik dan weer ronde moet wachten.

Hoe is met jullie? Ieder met zijn eigen lange verhaal. Hoe is de stand van zaken nu?

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik neem aan dat je dossier overgedragen word, anders even bellen om zeker te zijn als ie op vakantie is.

Hier wachten op menstruatie en dan weer aan de hormonen voor de cryo terugplaatsing.

Deel Deze Pagina