beetje bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hallo,

ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben na 15 maand proberen. Maar het is natuurlijk nog erg pril! Ik ging deze morgen bij de huisarts gaan voor een extra bloedonderzoek. Je weet maar nooit dat de test mis is!
    Maar voor ik vertrok ging ik even naar het toilet en bij het afvegen zat er een beetje bloed op m'n papiertje. Dat is nu nog zo. Het is maar een beetje, maar wel elke keer als ik ga plassen. Daarnet was het niet dus ik ging met mijn papiertje er een beetje in en toen zat er wel terug wat op het puntje. Het loopt er niet uit ofzo, zoveel is het niet!
    Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik maak me zorgen!
    De HA zei dat dit het begin van een miskraam kan zijn, maar verlies je dan niet meer bloed?

Vanavond mag ik bellen voor de uitslag van m'n bloedtest!

Please, help mij!!

Groetjes

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben net even naar het toilet geweest en nu was het maar een héél klein beetje bruin bloedverlies meer!! Dit is toch een beetje beter dan gewoon rood bloed,hé? Ookal was het maar een beetje!!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij krijg je bij een miskraam helder rood bloedverlies met stolsels en heftige kramp. Een beetje bloedverlies (roze of bruin) komt volgens mij best vaak voor. Ik hoop voor je dat het niks te betekenen heeft!

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Volgens mij is het gewoon een innestelingsbloeding. Heb ik ook gehad ;)

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bij mij was het donker rood bloed! Ik heb nog geen heftige krampen, ik voel me zelfs goed vandaag. Heb eigelijk van bijna niets last!! Buiten een beetje moe en af en toe een steekje in m'n buik.

Ik hoop dat m'n bloedtest ook positief is! De predictor as het wel, zelfs onmiddellijk een donker rode stip!!

Bedankt voor je reactie!!

Groetjes

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Is het niet een beetje laat voor een innestellingsbloeding? Wanneer vind dat juist plaats? Ik heb wel op 20 juli stekende buikpijn gehad en 21, 22 en 23 juli een beetje bloedverlies gehad! Was dit dan de eisprong/bevruchting?

Ik ben hier echt een groentje in,hé!!

Mijn eerste dag van mijn laatste regels was 8 juli!

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Bianca

Gefeliciteerd meid.
    Maak je niet te veel zorgen.
    Positief denken, een beetje bloedverlies kan volgens mij geen kwaad.
    Lees dit wel vaker op het forum.

Groetjes,
    Velobabe

Hoop dat ik snel mag volgen :idea:

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Nee hoor mischien ben je ook wat later bevrucht als verwacht...

En idd niet teveel zorgen maken ;)

9. Fatna

Fatna Actief lid

23 aug 2005
    168
    0
    0
    ik heb gister elke keer na het plassen wat bruinige slijm op mijn papiertje gehad, dit is in mijn ogen niet ernstig dus ik hoop dat van jou ook niet!

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben zo bang dat het mis zal lopen of al misgelopen is!! Ik wil dit kindje zo graag en m'n man ook! Dat bloed is weg nu, nu is het alleen nog een beetje bruin bloedverlies dat ik hab bij het afvegen! Ik heb ook minder symptomen alleen af en toe eens onpasselijk, moe en een lastig gevoel in m'n buik!!

Straks moet ik bellen naar de HA voor m'n bloeduitslag!! SPANNEND!!!

Ik ben zo vreselijk bang!!!

11. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ik heb dit ook gehad in het begin en later ook nog een keertje (met 7 weken) kan gewoon een innestelingsbloeding zijn hoor...bij mij werd het daarna ook bruin. Wel naar dat je HA het meteen heeft dat het een miskraam kan zijn..ik belde toen namelijk in paniek op naar mijn VK en die zei heel droog dat als je geen krampen hebt het niks hoeft te zijn en dat dit heel veel voorkomt bij vrouwen!
    Dus meid ik zal (proberen) me niet te veel zorgen te maken...ik wqeet datr het moeilijk is maar zeker als het nu al bruin is zal het hoogstwaarschijnlijk echt niet fout gaan bij je.

12. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik hoop het, nu komen de krampjes in m'n buik terug een beetje op! Ik ging net naar toilet en bij het afvegen was het terug bruinverlies. Niets rood bloed!! Nu moet ik nog wachten op de telefoon van de HA. Ik denk dat hij me geen valse hoop wilde geven als het dan niet zo is ... Ookal is mijn test hartstikke positief!!!
    Ik ben echt bezorgd, maar ik ben wel blij dat jij dat ook had en dat er bij jou niets was!! Bedankt daarvoor.

13. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ja het is echt vervelend dat je toch gewoon zult moeten afwachten...je kunt helaas niks anders...

14. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik heb net met de dokter gebeld en alles is super ok!!!! Mijn waarde was zelfs 7658!!! Echt héél veel zei hij!!Nu kunnen we dus echt genieten van onze zwangerschap!!!

15. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nou wat fijn...waarschijnlijk was het dus gewoon een innestelingsbloeding geweest ofzo...dat kan zelfs nog geloof ik tot week 10 ofzo zei mijn VK.
    Nou genietse hoor!!

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Bianca

Ben heel blij dat je zo'n mooie waarde hebt. :D
    Nogmaals gefeliciteerd!

Groetjes,
    Velobabe

17. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bedankt iedereen!! Jullie zijn zo'n grote steun voor mij!!!

18. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    ik heb dat ook gehad bij mijn zoontje en er werd toen gezegt dat de baarmoedermond zich aan het schoonmaken was of het waar is/was weet ik niet maar alles is toen goed gegaan. hoe is het nu danmet het bruin verlies????inder geval gefeliciteerd met de zwangerschap
    veel liefs mariska

19. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb elke morgen een beetje bloedverlies en dan door de dag heen nog wat bruin bloedverlies, maar dat is heel weinig!! Op dit ogenblik maak ik mij geen zorgen. Ik heb geen serieuse buikkrampen, dus volgens mij gaat alles goed. Ben wel misselijk, vooral 's avonds, heb al een buik op ookal ben ik nog zo pril zwanger!! Ik kan mijn jeans die wat aansluiten niet meer aandoen! De dokter heeft elfs gezegd om om een positiebroek te gaan! En moe, dat ben ik ook snel!! Maar ik zit nog steeds op mijn wolkje, hoor!! ik ben zo gelukkig!!

Groetjes
    Bianca

20. Female

Female Niet meer actief

bianca ik ben super happy voor je!! kus female

Deel Deze Pagina