zo onzeker ... help??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Strijkkraal, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Hoi allemaal,
    Sorry voor het wat cryptische onderwerp, maar ik heb dringend een hart onder de riem nodig :) en advies.

    Afgelopen maandag zijn wij voor onze eerste echo geweest en waarbij dachten op 7w1d te zitten, was volgens de echo pas op 4w5d. Maar er zat een zwangerschap.

    Nu zijn we op vakantie in zonovergoten portugal :)D:D), en heb de afgelopen twee dagen al last vast bruinig bloedverlies. Dat begon maandag al, maar gezien de bruine kleur heb ik me er totaal geen zorgen over gemaakt en ik dacht dat de inwendige echo daar ook iets mee te maken zou hebben.

    Echter, de afgelopen twee ochtenden heb ik echt een golfje verlies van wat rood/bruin bloed, met veel slijmerige afscheiding. Gisterochtend was mijn laken zelfs wat licht rood, en we schrokken ons wezenloos. Heb als een klein kind zitten janken op het toilet om 6 uur 's morgens samen met hubbie, want we dachten beiden dat het game over was. Er zaten ook wat stolsels bij, maar daarna hield het op met uitzondering van eenbruine veeg iedere keer na het plassen :)->). We hebben de VK gebeld, met de mededeling dat het wel eens vaker voorkwam en die stolsels geklonterd bloed was en we kwamen beide iet wat tot rust.

    Echter ... vanochtend om 5 uur wilde ik opstaan om wat te drinken en weer voelde ik zo'n golfje en weer ... rood/bruinig met wat stolsels ... en weer klaar. Precies hetzelfde als gisteren. En nog altijd de bruine veeg op het wc papiertje na het plassen.

    We zijn beiden ontzettend van ons theewater. Dit kindje is na zeven jaar zo ontzettend gewenst, dat we wellicht ontzettend tegen beter weten in voorhouden 'het zet niet door, dus het zal wel goed zijn' of 'ik heb geen krampen, dus het zal wel goed zijn' of 'het is niet echt rood bloed dus het zal wel goed zijn' etc. etc.

    Wie kan mij helpen? is dit normaal, is het wellicht het opsparing van bruinverlies in de nacht wat door het liggen niet weg kan vloeien, en als er een beweging is, het er in een keer uitkomt?

    Alvast bedankt!!
     
  2. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heh bah wat vervelend, en zeker op vakantie.
    Ik weet niet of je het snachts kan 'opsparen' bij mij kwam het steeds gewoon echt op gang als het misging. Ik heb hier al heel veel meiden gehoord die bloed verliezen en dat er dan niks aan de hand is. Hopelijk blijft je beeb goed plakken, probeer een echo te regelen als je weer thuis bent en probeer een beetje van de vakantie te genieten, teveel stress is ook niet goed.

    Dikke knuffel,
    liefs Miek
     
  3. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Dank je Miek,
    Helaas is het vannacht mis gegaan. Ik kreeg ontzettende krampen gisterenavond al, dus toen wist ik al dat het mis was. En vannacht toen ik naar het toilet ging, zag ik het vruchtzakje. :(:(

    Het heeft niet mogen zijn en we zijn er beiden kapot van. Niet precies zoals we onze vakantie hadden voorzien, maar het is niet anders.
     
  4. s1986

    s1986 Niet meer actief

    Ahh meid wat klote!! Heel veel sterkte en probeer toch nog een beetje te genieten op je vakantie!!
     
  5. babs38

    babs38 Actief lid

    17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Wat ontzettend klote voor jullie!!! Wat is het toch oneerlijk soms...
     
  6. Danjay

    Danjay Fanatiek lid

    3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Wat vreselijk! sterkte meid!
     
  7. jes4

    jes4 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve Strijkkraal: Het topic "veel minder ver'' heb ik seeds in de gaten gehouden, maar nu leer ik hier dit bericht. Wat verschrikkelijk voor je....En dan ben je ook nog op vakantie...Ik was er al zo ontzettend bang voor; je beschreef bijna mijn verhaal. Ook ik veel minder ver dan ik had gedacht...Maar bij mij werd de echo gemaakt naar aanleiding van het eerste bruinverlies. Ik ook Mk bij 7 weken en 5 dagen. Je hebt al zoveel moeite gedaan, ik had het je zo gegund. Ik hoop dat jullie saampjes toch nog een beetje van je vakantie kunnen genieten. Heel veel sterkte en vooral ook veel geluk voor de toekomst. Liefs
     
  8. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieve Strijkkraal heel veel sterkte meid
     
  9. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heh bah, ik hoopte zo...

    heel veel sterkte
    liefs Miek
     
  10. claire1978

    claire1978 Actief lid

    5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kippenvel en vochtige ogen heb ik bij jullie verhaal... het grijpt me aan, jullie zijn al zo lang bezig!!!

    Ik geef jullie vanaf hier een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!
    Sterkte met dit een plaatsje geven.


    Liefs, Claire
     

Deel Deze Pagina