Hallo! Ik zit met een vraag ! En ik en erg onzeker !! Het zit namelijk zo .. Mijn vriend en ik zijn eind september 2010 gestopt met anticonceptie om zwanger te worden .. Dit duurde erg lang.. Onze relatie werd door die druk minder .. Waardoor we beiden de fout in zijn gegaan .. Nu vond ik troost bij iemand anders .. Diegene heb ik de anderhalve maand lang een paar keer gezien doordeweeks .. Van half november tot en met 5 december. Want precies op die dag deed ik een zwangerschapstest.. Wat bleek nou ! POSITIEF.. Ik zat dus terug te denken en bedacht me toen.. zou het van die andere jongen kunnen zijn ? We hebben geen sex gehad .. Eigenlijk alleen een beetje handwerk.. En we wouden 1x verder gaan ( het condoom was al om.. Alleen zat niet goed en hebben we toen omgedraaid ) en toen is ie een klein stukje naar binnen geweest .. Echt minimaal alleen z'n eikel waarschijnlijk. Nu was ik zo ontzettend bang dat hij misschien sperma aan zijn hand ga en daardoor zwanger ben geraakt ? Of tijdens het wisselen van.. Dit dacht ik natuurlijk omdat ik al die 15 maanden daarvoor gewoon onbeschermde sex had zonder zwangere worden !! Ik ben toen zo bang geworden en ben naar een abortuskliniek gegaan en daar een abortuspil genomen.. Later 4 pillen vaginaal ingebracht en zo een miskraam opgewekt met het idee dat ook al was er 0,1 % kans dat het niet van m'n vriend was dan wou ik echt niet zwanger zijn vandaar die beslissing. Ik heb een bloeding gehad tot 23 december. Dus 13 dagen ! Daarna had ik een na controle op 3 januari ! Volgens die arts was m'n baarmoeder schoon op de echo te zien ! En heb een zwangerschapstest gedaan ! Die was negatief .. Ik heb "die" jongen voor het laatst gezien op 5 dec. En heb na de bloeding meteen weer sex gehad met m'n vriend. Nu werd ik alleen na die abortuspil niet meer ongesteld .. Dus deed ik 26 januari een test en wat bleek .. Ik ben zwanger !! Ik heb toen 13 maart een echo gehad en daarop bleek ik 10 weken zwanger .. Op een of andere manier ben ik nog steeds bang dat het niet van m'n vriend is .. Ik kan helemaal niet genieten van m'n zwangerschap en schaam me dood dat ik deze vraag stel maar hoop dat een antwoord van een verloskundige me geruststeld Alvast bedankt Gr.
Hallo, Als je op 13 maart 10 wkn zwanger was ben je rond 16 januari zwanger geraakt. Dus heb jij na 5 dec die jongen voor het laatst gezien, kan het niet van hem zijn. Groetjes Ineke
Hallo Ineke Bedankt voor je reactie ! 5 dec heb ik hem voor t laatst gezien idd.. En heb tussendoor dus die miskraam gehad ! Komt het vaak voor ? Vrouwen die direct daarna zwanger worden? Zonder menstruatie ? Groetjes
Hallo, Ja het komt heel vaak voor dat vrouwen meteen zonder menstruatie zwanger worden na een miskraam want je bent waarschijnlijker vruchtbaarder na een miskraam. Groetjes Ineke