Bevallen met liesbreuk.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lotte1986, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen (goede en slechte) van meiden die zijn bevallen met een liesbreuk.

Ik heb ooit eerder een liesbreuk gehad waar ik aan geopereerd ben. Nu heb ik er weer een alleen nu ben ik dus 33 weken zwanger. Ik heb er echt veel pijn aan. Maar ze willen uiteraard niets doen tijdens de zwangerschap. Mijn verloskundige zegt dat ik gewoon niet te hard moet persen. Aangezien het mijn 2e is verwacht ze dat de baby het meeste werk zelf zal doen.

Maar wat als dit niet het geval is? Ik ben best bang dat de breuk verder scheurt.. Zoals je al leest hoop ik dus op wat ervaringen;)

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Niemand?

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi hier 2 liesbreuken aan de rechterkant geholpen zit een matje in aan de linkerkant nog een breuk omdat de operatie mij zeer is tegengevallen veel pijn etc gehad wil ik liever niet weer zon operatie als het niet groter word
    tijdens de zwangerschap van mijn dochter geen pijn eraan gehad en tijdens de bevalling ook niet mar nu mijn dochter bijna 4 jaar er is toch wel vaker pijn aan de linkerkant maar weet helaas niet of de breuk groter is geworden

4. Femke1803

Femke1803 Lid

29 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap een liesbreuk gekregen aan de rechterkant.. Kreeg hier veel last van als ik lang stond of veel liep.. Idd tijdens de zwangerschap er ook niet aan geholpen..
    Ik heb er tijdens de zwangerschap geregeld bij stil gestaan hoe dat tijdens de bevalling zou zijn..

Maar toen de bevalling daadwerkelijk begon heb ik geen minuut erbij stilgestaan! Ook nergens last van gehad tijdens persen ofzo..

Par dagen na bevalling dacht ik ineens weer aan mijn liesbreuk waar ik geen last meer van had. Dochter is nu bijna drie maanden en ik heb er nog geen last van, voel hem ook niet meer zitten.. Volgens chirurg hoef ik er nu ook niet meer aangeholpen te worden..

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ jojo32, dat is wel vervelend zeg. Hopelijk wordt het niet nog erger.

Femke, ik ben zelfstandige en daarom wil ik niet afwachten of het wel beter gaat. Ik kan het me niet permiteren om na de bevallingsverlof nog 'n paar weken niks te kunnen. Ik heb donderdag een afspraak met de chirurg om te kijken wat de mogelijkheden na de bevalling zijn en of het dan uberhaupt nodig is. Mijn vorige liesbreuk was namelijk veel groter maar zat er dan ook al ruim 1 jaar. Nu heb ik hem vroeg ondekt, dus ga er eigenlijk vanuit dat als we niets doen dat hij ook weer groter wordt. Even afwachten dus.

Thanks iig voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina