beetje bruinverlies na ontlasting.. erg?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door meen88, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melgje

Melgje Niet meer actief

beetje freaky dat mijn onderschrift opeens verdwenen is bij mijn laatste bericht :(

2. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik zie je onderschrift gewoon , hoe is het vannacht gegaan ?

3. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Vandaag echo toch ? Ik hoop voor je :)

4. Melgje

Melgje Niet meer actief

Nare nacht gehad met veel pijn. Vanochtend de echo gehad. Er is een klein vruchtje te zien met een kloppend hartje, maar het hartje klopte nog wel erg traag. Voor zeven weken en twee dagen was het te klein, zij dacht eerder 6,5 week. Dus het kan beiden kanten op gaan. Ik mag 10 oktober terug komen voor een echo. Ik ben benieuwd hoe ik me voel de komende dagen want op het moment voel ik me helemaal niet zwanger meer. Ik had een bol buikje door mijn darmen, is nu helemaal plat. Smaak is weer zoals het was. Puisten zijn weg. Borsten niet meer gevoelig. Allemaal heel vreemd.

Hoe is het bij jou?

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik wil je even sterkte wensen met wachten melgje! Ik ga duimen dat het niks te betekenen heeft allemaal en dat je kleine frummeltje gewoon lekker groter gaat groeien!

6. Melgje

Melgje Niet meer actief

dank je wel! Lieffff :)

7. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    maar kloppend hartje is op zich wel heel goed nieuws. En ook al voel je je niet zwanger je bent het wel. Gewoon blijven hopen dan gaat het goed komen. Mijn darmen zijn ook rustig vandaag, puistjes nog wel maar worden minder, bruine afscheiding is wat lichter; meer beige van kleur dus daar ben ik blij mee. De uitslag van bloed was goed, hormonen netjes op pijl :) en over een weekje terug (6 weken echo) dus nu hopen dat bij ons allebei de echo's goed zijn volgende keer en dan gaat het helemaal goed komen :)

8. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Je schreef net 7 weken maar in je onderschrift staat 6 weken en 3 dagen, dus dan zou het wel kloppen toch met de echo?

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

Die heb ik al aangepast.

Net naar de wc geweest en ik bloed nu echt. Met klontjes erbij. Dit doet pijn na het zien van ons kindje met hartje, maar het is helaas niet anders. Ik moet het gaan ondergaan. Verschrikkelijk dit

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Heel veel sterkte :(

11. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Veel sterkte! Hoop dat het uiteindelijk toch nog goed komt!

12. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Heel veel sterkte xx

13. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat verschrikkelijk voor je....veel sterkte.

Ik ben nu net 4 weken en 5 dagen en ik had vandaag helderrood bloedverlies na ontlasting. Ik maak me dan ook erge zorgen.

14. Melgje

Melgje Niet meer actief

Kan ik me voorstellen :$. Zijn jouw zwangerschapssymptomen er verder wel nog?

Jij ook sterkte.

Bedankt meiden, ik kan die lieve berichtjes erg goed gebruiken nu.

15. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Tantill en Melgje ; Hoe gaat het vandaag?

16. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb alleen nog een beetje bruinverlies gehad. Vandaag een test gedaan met meteen een dikke streep erop....toch blijf ik erg bezorgd. We zijn ruim een jaar bezig geweest en ik ben zo bang dat het misgaat. Hoe gaat het met jou Melgje?

17. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    En hoe gaat het met meentje en fitty?

18. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik ook een paar druppeltjes bruin bloed verlies , het
    Is wel een stuk minder gelukkig en ik voel me goed maar maak me toch wel ongerust. Woensdag 6 weken echo en hoop dat die goed is dan zijn we weer een stapje verder. Maar blijft toch iedere keer eng om naar de wc te gaan

19. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Erg he....elke keer als ik ontlasting heb (om het maar net te zeggen) ben ik bang dat er weer bloed komt. Ik probeer nu maar te ontspannen en af te wachten. Ik krijg helaas pas een echo over 4 weken. Ik ga wel vragen of het eerder mag. Hebben ze het bij jou zelf aangeboden?

20. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ja ik ben bij geergen en ik vroeg om hcg hormoon bloedtest en die was gelukkig goed en toen zei de arts bel morgen maar even met de assistente om afspraak te maken voor volgende week echo

Deel Deze Pagina