vraagje..!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meid88, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer hebben jy het voor het eerst vertelt aan mensen dat je zwanger bent?

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Mijn ouders en beste vriendin wisten dat we dat we al bij de gyn liepen ivm onze kinderwens, dus die wisten het een paar dagen nadat ik positief testte. Vlak daarna gingen we op vakantie, dus de rest van de familie hebben we na onze vakantie én na onze 1e echo (7w5d) langzaamaan verteld. Bij 10w6d had ik nog een goede echo gehad, dus toen heb ik het ook op mijn werk verteld.

Je moet vooral doen waar jullie je zelf goed bij voelen. De een maakt het nieuws meteen openbaar, terwijl de ander netjes wacht tot de 12 weken....

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    we hebben mijn ouders, schoonouders, mn broers en zussen eigenlijk meteen gebeld toen we positief testen ( was met 6 weken).
    Met 8 ( kwam zo uit ivm vakantie) heb ik het aan mijn leidinggevende op werk verteld ivm vrije uren voor vk en echo's.
    De rest van mijn werk heb ik het na de positieve echo van 9 weken verteld....omdat ik bleef huilen als iemand wat vroeg :(
    Dus erg vroeg.. maar goed.. wilde ze wel een verklaring geven waarom ik itt de maanden daarvoor zo een jankerd was en ben btw :D.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Op mijn werk heb ik het met 7 weken verteld omdat ik zo ellendig was, de rest pas met 12 weken maar uiteraard wel de ouders en broers als eerste.

5. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    okeee..
    bij mij weten het er al heel veel..ben vrijdag na de verloskundige geweest en toen was ik 6 weken en 2 dagen zwanger.
    maar mn moeder kan zich niet erg stilhouden haha want die heeft het al tege kennissen enzo gezegt..
    maar nou vertelt een kennis het weer aan haar broer en zijn buren:S
    dus nog ff en iedereen weet het hier..:S

6. Leuk zo'n moeder die d'r mond niet houdt.. :(

7. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    Dezelfde dag nog. Mijn dochtertje van 4 vroeg al voor de test of ik een baby in mn buik had, die was er heel erg mee bezig. Ik heb een paar een miskraam gehad en ook dat heeft ze duidelijk meegekregen, ze weet toch wel dat er wat met mama is dus kan ze naar mijn mening beter ook maar weten wat precies.
    Ze wist dat we een baby in mama's buik wilden maken, een zusje of broertje, en ook dat dat soms niet goed gaat en de baby weer weggaat. Maar ze zag het denk ik al aan me ofzo.
    Zij mocht het de oma's en opa's vertellen, en ook vriendinnen en zussen wisten t vrij snel. Ik ben een flapuit, kan toch mn mond niet houden!

Deel Deze Pagina