Ik wil graag een foto bewerken. Nu hoorde ik laatst dat er een fotobewerkingsprogramma bestaat, waarmee je één foto kunt laten opbouwen uit een aantal andere foto's. Dus je kiest bijvoorbeeld een foto uit mapje A, die je dan 'maakt' uit alle foto's uit mapje A. Ik heb zo geen voorbeeld. Als de hoofdfoto dan een lichter stuk heeft, gebruikt het programma daarvor de lichtere foto's uit je mapje. Sommige foto's kunnen dan vaker voorkomen in de hoofdfoto. Iemand die weet hoe dit programma heet en waar je die kunt vinden? Misschien kan het ook met de 'gewonere' programma's als fotoshop en paint shop pro, wie kan me het dan uitleggen? *Carol*
met photoshop kan je idd meerdere fotoos in 1 vlak plaatsen maar dat is best een werkje en ingewikkeld je moet nl met je canvas grootte werken en nu zul je al zeggen me watte ? maar als je het erg graag wilt wil ik het wel proberen voor je alleen moet jij me dan even je foto's sturen met uitleg hoe je het wilt hebben en wat de hoofd foto moet zijn van bv in het midden en of er geknipt moet worden in je foto bv alleen een gezicht oid nu hoop ik dat je mij nog begrijpt je kan je fotoos sturen als je wilt naar debbie@zwangerschapspagina.nl
het gaat om een foto of 250... niet alles hoeft gebruikt te worden, maar de hoofdmoot wel. Ik bedoel dus een soort foto-mozaiek. Ik zal eens met photoshop aan de gang gaan! Thnx *Carol*
sukses meis hopelijk lukt het je best veel werk maar eind resultaat zal er zeker naar zijn ben erg benieuwd
http://www.photofiltre.com/ Met dit programmaatje heb ik dat ook gedaan wat jij nu wil. Probeer het eens zou ik zeggen...
Ja en moet je enkel 1 van de 2 programma' s downloaden om alles uit te kunnen voeren met een foto? Zoals randen, tekenen erbij, letters, album, kaart maken? Of moet je voor elke functie iets downloaden?? Ik ben hier zo slecht in.