Verborgen gebreken....van jezelf :D

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb het niet over de TV serie maar over verborgen "gebreken" bij jezelf. Volgens mij hebben heel veel mensen wel iets dat er mis is aan zichzelf, maar dat zijn vaak dingen die mensen in de buitenwereld niet kunnen zien. Of misschien alleen als je goed kijkt :D.

Je hebt natuurlijk geestelijke "gebreken" maar ook lichamelijke. Zo heb ik bijvoorbeeld een bochel in mijn nek, ik ben net Quasimodo!! Oke overdreven misschien maar toch. Zooo raar, heb nog nooit iemand gezien die dat ook heeft. Ik heb echter altijd mijn haar los dus niemand die het ziet. Als ik het laat zien zijn mensen altijd heel verbaasd ;)

Mijn beste vriendin liet mij laatst ineens zien dat linkeroog niet helemaal naar links kon kijken. Dat was me nog nooit opgevallen! Maar ze deed ook har best om het te verbergen ;)

Mijn vriend heeft zijn twee middelste tenen aan elkaar vergroeid zitten, een soort zwemvliesje, best schattig :D

Wat hebben jullie voor verborgen gebreken?

2. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb echt donkere kringen onder mijn ogen, niet echt verborgen, maar wel een super gebrek! Zie nooit iemand die dat ook heeft.
    Verder heb ik een pacemaker (met dank aan mislukte operatie ofwel medische misser). Geen kip die het ziet, maar wel een defectje.

3. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hahahha wil je het echt weten? Ik heb een hele kleine derde tepel onder mijn borst:)!
    Oja en tijdens mijn zwangerschap had ik klieren in mijn oksels die echt met een krachtstraal melk eruitspoot:$ Best tof:cool:, die klier zit er nog steeds!

4. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Ik heb een hele slechte linkerknie. Om het resultaat van de meerdere operaties eraan (litteken van zo'n 15 cm van boven tot onder mijn knie) te verbergen, draag ik zomers alleen maar 7/8 broeken of leggings en in de winter lange broeken, hele dikke panty's of leggings...

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    mijn vriend heeft nog een extra paar tepels op zijn buik, weliswaar veel kleiner als zijn normale maar ze zitten er wel, blijkt dat zijn broertje precies hetzelfde heeft haha

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    @loetje, wat erg!!!!! wat is er gebeurt??

@dnise: huh? waar kwam de melk dan uit?? Bijzonder hoor (moest er wel even om lachen, sorry, moest aan de axe reclame denken;))

Ik heb haren op mijn tenen. zo dat is eruit, haha
    Komt door mn pco, heb overal veel haar en dus ook op mijn tenen.
    Mijn rechtervoet is nóg groter dan mijn linker, scheelt een maat.

7. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik moe ben dan loens ik. Kijk dan met m'n ene oog recht vooruit en met m'n andere naar rechts. Ziet er echt heel debiel uit :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ook haren op mijn tenen(A)
    Ben erg donkerharig met een hele lichte huid dus ja...1+1=2 he.

Nog wel meer kleine defectjes maarja...

Gaga zei het al:
    Baby I was born this way!!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mijn vriend heeft het ook heel erg!
    Erg vervelend!
    Hij krijgt constant vragen als:
    Ben je moe?
    Ben je aan de drugs ofzo?
    Niet geslapen vannacht?
    Heb je zoveel zorgen/stress?
    Wat zie je eruit!

En juist op momenten dat hij zich goed voelt, vragen mensen: Voel je je wel lekker? Je ziet er zo beroerd uit???
    Ennnn bedankt..

Hij wil er nog wel een keer wat aan gaan doen.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mijn verborgen gebreken... waar zal ik beginnen! ;)
    Dankzij de zwangerschap heb ik een klimopje!!!! :O
    Haar onder de navel tot down under. Niet zo veel als bij mannen hoor.. maar het zit er wel.

Heb haren op mijn tenen en vingers, hahah.

Ik zit onder de putjes( littekentjes ) van de waterpokken.

Kromme tenen.

Mn ene boob is groter dan de andere.

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik schijn een laag iq te hebben :cool:

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik loens ook.. ben er nu 2x aan geopereerd. (met 3 jaar en 18 jaar).. en als ik moe ben voel ik mn oog gewoon wegdraaien haha...

ik heb tot mijn 18e nooit scheel kunnen kijken.. sinds de laatste operatie wel.. vond ik zo tof haha.. juist omdat ik t eerder niet kon !

heb ook haren op mn tenen haha..

en heb erg grote voeten..

voor de rest is er niets mis met mij haha !

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    @fairylaughs, ik heb ook grote voeten! zou het door de haren komen?

14. Veel mensen weten niet dat ik manisch depressief ben en allemaal medicijnen moet slikken om dat onder controle te houden.. ik word altijd als vrolijke meid gezien terwijl ik heel vaak zo depressief was dat ik suicidaal werd.

Ik heb ook veel littekens van automutileren.. maar omdat ik wit ben valt dat niet zo op tenzij je er goed naar kijkt.

O ja en ik heb ook 1 borst een stuk groter dan die andere..

En ik val gauw in slaap. Als ik me niet ergens op kan concentreren dan slaap ik zo.. dus ik slaap wel eens in de trein, hup dan was ik het station ineens al voorbij

15. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik heb een mega deuk op/in mijn schedel.. waar de fontanel zit
    zeg maar bij baby´s.. doordat het zo´n diepe deuk is, zit
    mijn haar een beetje gek op die plek.. Kruin zeg maar.. alleen
    doordat ik wel lang haar heb, valt dat weg..

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben blind aan mn rechteroog, is niet te zien of te merken voor buitenstaanders omdat mn oog nog gewoon pigment heeft en na 13 jaar wen je er wel aan dat je geen diepte ziet.

Oh ja en 1 borst begint iets hoger dan de andere lol is alleen te zien als je duidelijk naar mn decollete kijkt

17. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

uhh waar moet ik beginnen.

Als ik moe word dan draaien m`n ogen weg, ik kan iemand dan ook niet recht aankijken ( ben er vroeger aan geopereerd )

Ik heb enorme littekens op mijn borsten door een borstverkleining 7 jaar geleden ( wel nog steeds blij mee hoor )

Ik heb vrij grote voeten, compleet met haren op mijn tenen

Ik heb haar onder mijn navel, echt hele donkere

Ik heb veel littekens op mijn gezicht omdat ik veel last van acne heb ( oke niet echt te verbergen al zou ik dat graag willen

Mijn haar is echt verschrikkelijk. Ook al heb ik er net een borstel doorheen gehaald en netjes gedaan, 5 minuten later ziet het eruit alsof ik net uit bed kom ( schaam me hier ook heel erg voor )

Dat was het voor nu wel even denk ik

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

en ik kan geen diepte zien, mijn hele leven al niet

19. O ja nog zo'n eentje.. ik hoor heel slecht! Ik hoor soms achteraf: ik riep je nog en me negeerde me gewoon! Sorry..

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb last van zweethanden.
    Ik bijt de binnenkant van mijn wangen continu kapot.
    Heb slechte ogen.
    Donkere kringen onder mijn ogen.
    Ik praat te snel.

Deel Deze Pagina