haha goedzo hier ook pas 24 en heb mijn hotpants ook nog niet weggegooit Cellulitis kwam bij mij ook opeens opzetten! leek wel een sinnasappel maaarrrr... smeer nu 2 weken met nivea goodbye cellulites en verdomd het werkt! Sinds ik dit topic heb gemaakt zijn er alweer nieuwe strepen gekomen dus ik bereid me voor op het ergste
Ohhh echt? Dat moet ik ook proberen mijn buik begint steeds meer te jeuken, vraag me af of dat een voorbode is dat het gaat scheuren.. Hoe begon het bij jou? Rot joh dat je ze er zo bij ziet komen
m21 Jaa werkt die creme echt van nivea? Hier ook bobbels in mn billen en bovenbenen (ieuw). Heb t wel ff opgezocht waar dat vandaan komt ineens. Nooit gehad namelijk.. Komt door die hormonsters dames, schijnt ook weer weg te gaan vanzelf.. Maar ik smeer liever preventief toch wat, je weet maar nooit.. *gaat nu naar de kruidvat*
Thanx voor je eerste reactie Wen! En ja t werkt echt!! Helemaal weg niet maar veel minder zichtbaar en veel steviger ik zweer erbij! En blijzwanger wil je niet bang maken maar bij mij jeukt t ook waar de plekjes beginnen...
Hier nog geen streepjes op mijn buik, maar aan de zijkant hele kleintjes net boven mijn heupen. Zag er eentje wel al stiekem iets meer richting mijn onderbuik gaan, maar aan de onderkant is het lastig te zien... Ook ik smeer me gek, maar echt helpen doet het volgens de verloskundige niet. Ik vind het ook heel naar, maar probeer maar te denken dat ze uiteindelijk wel weer iets zullen vervagen... toch?! Mijn vriendin heeft er trouwens 4 verticaal over haar buik lopen en die is nog nooit zwanger geweest, dan zou ik er echt helemaal van balen en me ook schamen, maar nu heb ik toch mooi een kindje gedragen dus dat maakt het voor mij iets minder erg! Oh en die cellulitis, verschrikkelijk! Ik heb nooit echt cellulite-vrije benen gehad, maar nu is het wel enorm! Ga morgen meteen dat spul van Nivea halen, goed tip thanx!
Haha blijzwqnger goed inmasseren en op laten drogen voelt meteen steviger en moet je over 2 weekjes eens kijken!
Hier nog geen streepjes (please laat dat ook zo). Ik kan mij heel goed voorstellen hoor mw dat je er ontzettend van baalt. die 15+ gaan er vast wel weer af meid. Ik ga straks gewoon ervoor om er weer uit te zien als voor de zwangerschap Die bikini wil ik gewoon weer aankunnen *dikkeknuffel* hmm ik ga ook eens kijken naar de nivea creme
Ik was ook slank voor ik zwanger werd (1.67 -58 kg) nu, zes maanden na de bevalling ben ik nog veel slanker (vooral door het geven van borstvoeding, ik moet de hele dag eten om op gewicht te blijven). Ik had erge striae op mijn borsten en een beetje op mijn buik, daar zie je nu niets meer van. Kortom, geniet heerlijk vam het kleine mens in je buik, jouw zorgen doen hem/haar geen goed en maken me striae ook niet minder en voor hetzelfde geld zie je er straks niks meer van.
Jonge huid herstelt vaak goed en snel heb ik me laten vertellen. Hier schieten de strepen er ook sinds 2 weken in.. Ik heb het maar losgelaten en probeer nog maar even te genieten van die heerlijke schopjes en uitstekende bulten! Ben 1.72 en woog 60 kilo voor de zwangerschap. Ook bikiniverslaafd.. Ach en anders worden we straks toch gewoon badpakverslaafd!
Vriendlief smeert hier lekker in wanneer dit nodig zal zijn. is ook fijn als papa wat aandacht aan de buik besteed en jou daarbij van je streepjes af helpt! verder zou ik zeggen, geniet van je zwangerschap en van het feit dat je over niet al te lange tijd jullie kleintje vast kan houden
bij mijn dochter 1 klein mini streepje, maar NU 11 op mijn buik en zeker 6 aan op iedere zij! ik vind het ook lelijk! heb ook een vieze dikke blauwe spatader op mijn ooit mooie benen. ben er niet depri van maar vindt het wel jammer....
o ik snap je precies gister schrok ik ook toen ik na het douche voor de passpiegel stond en in mijn zij 3 mini streepjes zag heb huilend mijn moeder gebeld, ik weet het is niet anders maar het blijft even schrikken hoor ook al krijgen we er wat moois voor terug en idd je bikini's niet weggooien mijn vriendin is weer net zo strak en slank al voor haar zwangerschap zonder er wat aan te doen