ja ik begrijp het hoor maar ik kan gewoon geduld tot ongi te worden of nie ( op 10 mei dus ) ik maak daar geen te zorgen om
gevonden . Maar ehm... zo ziet mijn buik er altijd uit.. als ik mijn spieren ontspan... En zeker aan het eind van de dag.
hi hi hi oke dan ja? kvoel me wel beetje raar buik maarja.. volgende week donderdag pas ongi te worden dus.. nu al vroeg dik buik.. kan nie he? as zaterdag laatste de pil dus.. pfff
Nee, als je denkt in deze cyclus zwanger te zullen zijn kan je echt daar nog geen dikke buik van hebben.... groetjes jelske
je moet over 10 dagen pas ongesteld worden toch? dan heb je echt geen buikje van een baby. Maar wanneer heb je de pil vergeten precies?
Ik zou gewoon afwachten tot 10 mei en dan testen, nu heeft dat geen zin nog. Maar let wel, dat je gewoon ongesteld gaat worden, want dat regelt de pil.
Het lijkt mij ook sterk dat je al zo'n buik krijgt van een vruchtje van 3 of 4 weken. Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het raak is! Zelf heb ik ook een dikke buik (en het wordt alleen maar erger). Ik ben net ongi geweest en de buik is nog steeds opgezet! Zelfs 's ochtends is het al een redelijke '3-maanden-zwanger-buik'. Ik heb al 3 keer getest, allemaal negatief. Alle 3 de testen waren van hetzelfde merk. Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben of is zo'n test toch alleszeggend? Ik twijfel er nog steeds heel erg over... Hoop dat 1 van jullie mijn vraag kan beantwoorden. Het is misschien niet zo heel netjes van mij dat ik dit vraag ik het topic van iemand anders , maar het is zonde om hier een zelfde topic over te openen misschien.
een dikke buik van een zwangerschap heb je echt nog niet zo snel hoor... ben je nu inmiddels gestopt met de pil? want als ik zo je andere verhalen lees wil je volgens mij gewoon heel graag zwanger worden?