t is dat ik morgen moet werken maar ik ga om 5uur online want ben heeeeeeeeeel benieuwd!!!! good luck! en ergens geloof ik er niet in dat die testen na een half uur ineens wel positief zijn!! ik heb wel eens gehad dat t lijntje die er al stond donkerder werd (bij ovutesten) maar als er niets was...was het er na een dag ook niet! so,....i have a good feeling about this!!
haha ik ben nu ook wel heel nieuwschierig... Hoop voor je dat je ongi uit is gebleven en dat je rond danst met een positive test in je handen.
ik hou jullie (en mezelf) nog even in spanning. heb net de jongste weer in bed liggen, als we vanmiddag brood gegeten hebben ga ik om boodschappen en een test. nog even geduld dus!
Haal gewoon lekker een nieuwe! Ik denk dat je inmiddels al wel getest hebt of ander bericht hebt gekregen. Succes meid.
net met kids naar supermarkt geweest, twintig minuten lopen heen en twintig terug, peuter op eigen fiets mee. Sta ik bij de kassa....portemonnee vergeten! Moest ik dus weer terug. Toen de kids maar op mijn eigen fiets gezet. Gaat Mien de kassajuf uitgebreid vragen of ik overtijd ben, hoe lang dan, of het gewenst is enz.... Maar om een lang verhaal kort te maken. Vijf min geleden getest en ik ben idd zwanger!
het voelt nog wel erg onwerkelijk hoor, zat bij de vorige twee te stuiteren, maar ben hier wat onzekerder over op de een of andere manier. Moet ook nog even zien dat ie blijft zitten. Heb tussen de eerste en tweede een mk gehad, dus dat zit nog wel een beetje in mn hoofd.
hoera!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!! ik kon niet wachten om thuis in te loggen!! was zooo benieuwd!!!! fantastisch!! groetjes