Ik had vanmorgen een nieuw bericht neergezet, dat een week geleden mijn moeder is overleden, en dat het gevoel zo dubbel is om verder te gaan met zwanger worden. Nu heb ik een test gedaan....en ben inderdaad zwanger. een heel dubbel gevoel, iets wat ik zó ontzettend graag wilde, en wat ik ook zó ontzettend graag met haar wilde delen. Nu rouw ik om de dood van mijn moeder, en wil ik blij zijn om het zwanger zijn. Ik wilde het jullie toch even vertellen. Liefs Vita
hallo vita ik schreef het ook al in je andere topic.. het is heel dubbel .. en sterkte in ieder geval met het verwerken .. maar je kindje zal een goeie beschermengel hebben
Gecondoleerd met het verlies van je moeder. En gefeliciteerd met je zwangerschap. Het lijkt mij inderdaad erg moeilijk hier mee om te gaan, tis verschrikkelijk dat je moeder er niet meer is, en zo dubbel gevoel nu je zwanger bent. Ik hoop dat je er een beetje uit kunt komen, blijf vooral goed praten, en zoek steun bij familie en vrienden. xxx layla
Gecondoleerd met het verlies van je moeder...veel sterkte! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me je dubbele gevoel goed voorstellen. Je wilt bij zijn omdat je zwanger bent, maar je hebt verdriet omdat je je moeder net hebt verloren. Misschien een hele kleine troost.... Misschien kun je het zo zien dat dit een cadeautje is van je moeder? Dat zij nu trots en blij vanuit de hemel naar je kijkt, omdat haar cadeautje bij jou is aangekomen? Nogmaals veel sterkte!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik kan me voorstellen dat je dit zo graag met haar wilde delen en dat het dubbel voelt. Ik hoop dat je het positief kan bekijken en dat je kan geloven dat je moeder het vast weet of voelt. Heel veel sterkte met je verlies, maar ook heel veel geluk met jullie wondertje
Hoi Hoi, Inderdaad een dubbel gevoel, maar ik weet zeker dat je moeder dit nu ook weet en erg blij voor je is. sterkte met het verwerken van het verlies van je moeder, en probeer toch een beetje te genieten van het prulleke wat op komst is.
Als eerste gecondoleerd met het verlies van je moeder. Verschrikkelijk om mee te maken. Maar ik wil je ook graag feliciteren met het kleine wondertje wat op komst is. Snap helemaal dat je gevoel aan alle kanten dubbel is, je wilt een zwangerschap zo graag delen met je moeder. En nu kan dit niet. Ik wil je daarom ook heel veel sterkte wensen. Je zwangerschap zal ongetwijfelt een zeer mooie periode zijn maar dat lijkt nu toch moeilijker omdat je het niet kan delen. Sterkte met het verwerken van je verdriet. Liefs Jada
Hoi Meis, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb ook op jou vorige bericht gereageerd. Ben heel blij voor je, en probeer er van te genieten hé!
Ik had ook al gereageerd bij over 12 dagen kan ik testen, wie nog meer bij zw worden clubs maar wou je hier ook nog even condoleren en heel veel sterkte toewensen met het verlies van je moeder. Tevens wil ik je ook feliciteren met het kleine wondertje wat ik je groeit. Neem de tijd om alles te verwerken.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en tegelijkertijd ook gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Leven en dood liggen soms erg dicht bij elkaar, dat blijkt nu maar weer... sterkte en probeer je vast te houden aan het idee dat je moeder een nieuw leventje naar jullie gestuurd heeft...