heey dames ik ben een beetje dom geweest want ik hielt al heel veel vocht vast en dacht al iedere keer ik moet me trouwring af doen... dat dacht ik steeds wel maar deed ik niet.. nu krijg ik hem niet meer af... iemand tips????
Je vinger in ijskoud water houden, hand een tijdje omhoog houden, vaseline, boter, afwasmiddel. En als het niet lukt laten knippem, als je nog meer vocht gaat vasthouden kan je vinger afgekneld raken.
Vaseline? Of -klinkt heel gek- glijmiddel? In de ochtend heb je waarschijnlijk de meeste kans dat je hem eraf krijgt. Lukt het niet, ga dan naar de eerste hulp, waarschijnlijk kunnen zij je wel helpen. Succes!
Idd handen goed koelen, vaak trekt het vocht dan iets weg. En dan snel met iets glads/glijerigs hem weg halen. Soms even een paar minuten proberen, maar als het echt niet lukt idd laten knippen.
Je hebt ook altijd de neiging om je vinger recht te maken als je een strakke ring af wilt doen, maar je moet je vinger juist ontspannen en in een neutrale gebogen houding, onder koud water en dan gaat ie vanzelf af
een draadje er doorheen doen en dan natmaken en langzaam ronddraaien en omhoog proberen te trekken.. zo hebben ze dat ook een keer bij me moeder gedaan
Als je hem erniet afkrijgt met de tips hierboven moet je hem echt wel laten knippen meis!! Je wilt niet dat je vinger afgekneld wordt toch? Ik heb ook me ring moeten laten knippen. Heb ik bij de juwelier gedaan. Ze konden het nog net doen. Anders moest ik ook naar de dokter. Een goede juwelier kan je ring zo weer maken
Heb ik tijdens de vorige zwangerschap ook gehad... Mijn trouwring kreeg ik gelukkig nog net af, want daar staat zowel de naam van mijn man en onze trouwdatum in als die van zijn opa en oma, omdat de ring van zijn oma was. De kans dat een van die inscripties kapot zou gaan, zou dus wel heel groot zijn... Mijn verlovingsring lukt helaas echt niet meer of af te doen. Ik heb ieder tip die ik op internet vond geprobeerd, ook met touwtjes, maar doordat hij erg asymetrisch is door de diamantjes erop, ging dat echt totaal niet. Ik heb hem uiteindelijk laten doorknippen bij de juwelier en daarna laten repareren. Je ziet er gelukkig niks meer van! Ik hoop dat ik ze dit keer op tijd af doe!
Oef, goed dat jullie het zeggen! Daar zou ik totaal niet aan denken... Moet er niet aan denken dat mijn dure ring straks losgeknipt moet worden! Hoop dat ik hem op tijd afkrijg, maar wil hem ook zo lang mogelijk blijven dragen. Wanneer kregen jullie daar last van? Als ik elke dag even probeer, ben ik dan op tijd?
Ik ben blij dat ik al bij het geringste beetje vocht in de handen mijn ringen af doe! Moet er niet aan denken dat ik ze moet laten knippen.