Ik ben nu al een paar leuke boekjes tegengekomen zoals kleine pluis en wat zit er in je buik mama? Maar ze zijn allemaal van 0-3 jaar en mijn moppie is al bijna 4. Wilde een boekje kopen voor haar verjaardag in juli over een broertje/zusje. Weet iemand een leuke in de leeftijdscatogorie van 4 jaar?
Ja, Saar wordt grote zus. Vandaag uit de bieb gehaald, al is mijn dochter jonger. Heel geschikt. Saar gaat bijv. al naar school, waar ze mag trakteren als de baby geboren is. Ook is er aandacht voor jaloerse gevoelens, hoewel natuurlijk benadrukt wordt dat de baby leuk is.
Hoera! Boeken van Marianne busser zit hoera ik krijg een zusje bij, erg leuk! Mijn meiske is nu zes en heb ook een prentenboek wat ze helemaal geweldig vindt. Zitten klepjes in die ze open kan doen en is echt hilarisch! Kom alleen effe niet op de naam.. Is een bekend boek volgens de winkel waar ik het kocht!
Robin en Suze. Briljant! Maar ook Knofje is erg leuk. Overigens beide ook heel geschikt als er geen baby in het spel is.