ahahahhaa ik lach me nu nog kapot maar vanacht niet... ik ging gister avond ineens bloeden, maar voor de meeste die het nog niet weten ik heb een keizersnede gehad maar ben zo bezig met die wond goed schoon houden en goed in de gaten houden of alles goed gaat...heb dus haast heel de nacht niet geslapen van de zorgen. spreek me zus vanmorgen op msn en moest ff naar de wc echt niet meer normaal dat bloed dus ik zei het tegen haar dat ik me zorgen maakte en dat ik gelukkig vandaag naar de gyn moet zegt ze heel droog ben je niet gewoon ONGESTELD... ohhh ja da kan ook weer natuurlijk was zo gewend dat ik 9 maanden niks had hahahaha had ik voor lul gestaan bij de gyn als ik er wat van had gezegd. ga er wel iets van zeggen want voor het zelfde geld is het toch iets anders (ik blijf lekker eigenwijs) maar lekker blond dus hahahahah xxx
Haha, dat kan ik me nou helemaal voorstellen! Ik vind het heerlijk om zo lang niet ongesteld te zijn, kan me er niet op verheugen dat het straks vanzelf weer zo ver zal zijn
hahaha nou ik was 41 weken en toen zei ik van ze mag best geboren worden laat me maar weer ongesteld zijn nou nu het toch zover is wou ik dat ik nog zwanger was hahahhhah xxx
hihi ja ik kan me voorstellen dat je nu in een deuk ligt.. maar met je dronkeslaapkop denk je daar al zeker niet aan! Hahaha
Haha! grappig maar wel weer ff wennen dus... en de 1ste (paar) keer ben je ook xtra erg ongesteld toch??? das wel even balen denk ik!
ahahahah ja nou idd je bent het heeeel erg daarom schrok ik ook hahahah want ben het normaal helemaal niet zo erg!!! kom net bij de gyn vandaan en alles was goed gelukkgi ik mag alles weer doen!!! xxx
Schrikken van je ongesteldheid..! Nouja wees blij dat je daar van schrok en dat t niks ernstigs was joh! Blijft n leuk verhaal voor later om te vertellen En mooi dat alles weer goed is daar. Kan je verder met de "normale" gang van zaken
Ik ben nog zo gewend om OG te zijn dat ik tijdens het pakken van de vakantiekoffer allemaal tanpons had ingepakt haha. Kom je daar aan van wat moet ik met die rommel
hahahah nou wacht maar als je wa verder ben dan sta je er helemaal niet meer bij stil net als mij dus hahahah xxx
haha, ik sta er nu al niet meer bij stil. Was mn kast aan het opruimen, kwam ik allemaal tampons tegen en ik dacht huh, wat moet ik daar mee? Dus dat wordt nog wat over een half jaar, haha.
Hhaha, toch wel enigzins herkenbaar. Toen ik na 14 maanden na de bevalling ineens weer ongesteld werd, stond ik ook nogal dom te kijken.