Een hele serieuze vraag: Waarom worden topics m.b.t. seks verwijderd? Het is immers een forum hoofdzakelijk over/door/met vrouwen waarbij iedereen neem ik aan wel eens seks heeft gehad. (Tenminste als je zwanger wilt raken of zwanger bent lijkt het me van wel) Waarom worden topics hierover dan verwijderd?
Als het op ranzige praat uitdraaid kan ik het nog wel begrijpen maar soms word er netjes gesproken (naar mijn mening dan ) en word het topic ook verwijderd.
Wanneer het te maken heeft met de zwangerschap zijn de onderwerpen over het algemeen toegestaan. Onderwerpen waar je niet zwanger van kan raken zijn niet toegestaan, daar zijn andere forums voor Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Nou mol 81 ik ben benieuwd hoe jij dan zwanger raakt. Of wil je er dan ook niet mee geassocieerd worden.... Ik denk dat als je topic gesloten is je even beheer een berichtje moet doen met de uitleg waarom jij vind dat het met zwanger worden te maken heeft....
Zo, met verkeerde beentje uit bed gestapt vanmorgen? Ze zet er toch niet voor niets tussen haakjes bij ranzige topics... misschien ook even op haar onderschrift letten mbt je vraag hoe zij zwanger moeten raken dan...
Zo... Thanks DarkAngel. Ik heb alleen maar antwoord gegeven op de vraag van TS. En nee, bij mij worden baby's niet gemaakt met seks, maar door een reageerbuis (en zelfs dat wordt m niet meer). Even nadenken voordat je wat plaatst zou fijn zijn.
nou vind ik dat niet helemaal eerlijk Mensen die daar ( gelukkig) niet mee te maken hebben staan daar helemaal niet bij stil...soms weten ze niet eens van het bestaan. Dat heeft ze echt niet zo bedoelt
Ok...ik heb het niet gezien Nee ik bedoelde het niet persoonlijk Maar soms ( en logisch) is het helemaal niet bedoeling om iemand pijn te doen met een uitpraak. Juist omdat het natuurlijk verschrikkelijk pijn doet als je in de mmm zit en het lukt niet...is het ook wel logisch dat je zulke uitspraken echt niet kunt hebben. Maar weet dat dit niet zo bedoelt is
nee dat zal ook wel niet, maar mol word er wel persoonlijk op aangesproken, terwijl ze het over zp heeft en niet over zichzelf.. Maar goed, t zou gewoon fijn zijn als mensen een heel klein beetje verder kijken dan hun neus lang is
dat ben ik met je eens...dat zou mooi zijn. Maar goed, seks wordt over algemeen wel gebruikt bij het proberen te maken van een kindje. Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon snel geantwoord zonder perse naar iemads onderschrift te kijken
Maar dan is het ook fijn als iemand er even op aangesproken wordt, zodat diegene wéét dat het een ander gekwetst heeft Anders gebeurt het een volgende keer weer.
Kijk even in de spiegel. Jou reactie is erg kort door de bocht en het topic niet goed gelezen De topics die ik tegen kwam over seks vind ik fijn om te lezen
Gazy, fijn dat je je reactie nog even aangepast hebt Ik las namelijk net iets anders, en wou daarop reageren. Maar dat doe ik nu dan ook maar niet. ik weet niet hoe het komt, maar op een of andere manier, lees ik jou reacties op een boze manier? Mol gaf toch gewoon antwoord op de vraag die ts stelde? of zie ik dit nu zo verkeerd?
Lieve dames, ik heb alleen maar antwoord gegeven op de vraag uit de openingspost. Dit antwoord gaf ik omdat ik het antwoord wist en meer niet. Toen kwam er een reactie van (ik weet niet meer wie) die persoonlijk op mijn gericht was en daar heb ik een antwoord op gegeven. Niets meer, niets minder. Dat seks leidt / kan leiden tot een kind, logisch. Maar er worden ook sekstopics geopend die niets met het willen krijgen van kinderen te maken heeft (' een echte zeeman vaart door de rode zee' bijvoorbeeld). Ik kan me voorstellen dat ZP hier niet mee geassocieerd wil worden, vandaar mijn antwoord dat topics die over (ranzige)seksverhalen gaan niet mogen worden geopend. Ik zal de mods hun werk laten doen en niet meer antwoorden. Beter voor de helderheid en mijn gevoel.
Zwangerschapspagina wil inderdaad niet geassocieerd worden met topics waarin "alles"besproken wordt. Tuurlijk begrijpen we dat gemeenschap de meest gangbare manier is, om zwanger te raken, en mogen de technische vragen hierover gesteld worden. Maar als het gaat om fantasieën en ideeën uitwisselen, dan moet je op zoek naar een andere site. Ik zet deze op slot, ik denk dat de regel duidelijk is.