mijn vriend en ik hebben samen een erg moeilijke tijd gehad, ik heb na de geboorte van onze zoon een pnd gehad, kan ik natuurlijk helemaal niks aan doen maar het leg wel een druk op je relatie. nu gaat steeds weer beter gelukkig door te blijven praten. nu zijn we afgelopen weekend een weekend weg geweest, en nu is hij met een vriend een paar dagen weg, prima, hij zou morgen weer thuis komen en dan zaterdag t/m maandag nog naar de sneekweek gaan, ook allemaal prima. maar nu belde ik hem en hij zegt doodleuk dat ie zaterdag pas overdag thuis komt en dan dus bijna meteen alweer vertrekt! ik vind dit niet zo leuk want ik mis hem al en dan zie ik hem dus even en gaat vervolgens weer weg, dus ik zei in tranen dat ie dan beter gewoon niet thuis kan komen, maar ben ik nou zo'n zeur door te zeggen dat ik dit niet leuk vind? voel me echt alsof ik hem niks gun ofzo..
Oh ik zou ook LAAIEND zijn die mannen toch he haha...... nee maar tis niet leuk. je kan toch vragen of hij alstjeblieft vrijdag thuis wil komen, dat je het echt heel fijn vindt om nog een avondje samen te zijn?
heb ik gedaan, maar nu zegt ie van ja maar je zei toch blij dan maar weg.. dat heb ik idd gezegt dat maar dat was een grapje... hij neemt nu zijn telefoon niet op.. reageert niet op voicemail...heel flauw.
Oh meid ik snap je wel hoor! Ik zou het ook zeeeeeker niet leuk vinden. Maar je moet hem niet blijven bellen hoor, dat wil hij nu graag. Laat hem maar even wat moeite doen. En als je hem dan te spreken hebt, leg dan gewoon rustig uit dat je hem zo gemist hebt en dat je graag een avondje samen wil zijn omdat je deze week al zoveel zonder hem moet doen. En je bent echt geen zeur want je laat hem gewoon zijn gang gaan, dus 1 avondje (wat al de afspraak was!) samen is echt niet raar om te vragen aan hem... Sterkte
Heel eerlijk gezegd, als ik zoiets zou zeggen, zou mijn vent ook niet meer opnemen ... in het kader van je moet dat soort "grapjes" niet uiten ... Ik zou ook niet blij zijn hoor, maar het heeft nu even niet zoveel zin om te blijven bellen. Ik zou ff tot rust komen (een gesprek nu heeft geen zin denk ik, je bent nog veel te kwaad, en voor je het weet heb je weer een discussie over de telefoon).
ik heb hem gelukkig wel gesproken! en gezegt wat ik er van vind en dat het rauw op me dak kwam dat ie pas maandag thuis komt, gelukkig bergeep ie dat. ben nu alleen nog erg verdrietig en wou echt dat ie thuis was maar zal het nog een paar dagen uit moeten houden. gelukkig heb ik mijn kleine ventje bij me.
Nee zou de discussie ook niet over de telefoon gaan voeren, haha ik had er gewoon heen gereden maar goed dat gaat niet altijd dus zou ik de discussie thuis voeren. Mij zou het niet zozeer om mezelf gaan maar wel om mijn kinderen, als ie heel de week weg zou blijven en dan niet eens een dagje bij zijn kind kan zijn, ik vind mezelf dan nog geeneens belangrijk... Mijn man is dolgraag thuis en natuurlijk mag ie weg wat leuks doen maar het moet goed verdeeld zijn en als ie even een dagje thuis kan zijn om met zijn gezin samen te delen dan is dat lijkt me voor hem ook leuk, maar misschien ziet hij dat niet zo?
er heen rijden zou ik ook wel willen maar heb geen zin om 3 uur te gaan rijden haha. het is misschien voor ons ook wel goed om even elkaar niet te zien omdat het echt bijna fout ging tussen ons, maar nu ik hem even gesproken heb is het prima dat ie weg is, ik gun het hem wel maarja mis hem gewoon erg en besef nu dat ik heel veel van hem hou en hem niet kwijt wil, dat heb ik ook tegen hem gezegd en hij is daar wel blij mee. ik moet gewoon weer ff rustig worden maar dat lukt nog niet erg. ben niet boos op hem alleen gewoon verdrietig omdat ik hem zo mis. zou willen dat er iemand bij me was maar ouders en zusje op vakantie en schoonmoeder ook. vriendinnen heb ik ook door de pnd weinig contact meer mee helaas, mis nu echt ff een arm om me heen.
Wat is nu 3 uur? Als ik perse zou willen zou ik er naartoe rijden al was het alleen maar voor een knuffel en een kus (compleet 12 uur rijden waard als je het mij vraagt) ik zou mijn man ook niet zo lang willen missen hoor, gelukkig hij mij ook niet...
Hij mag blij zijn met je Elsie, Ik ben er eentje die gewoon ontploft Als hij tegen mij zou zeggen "Ja maar je zei blijf dan maar weg" Dan zou ik m doodleuk vertellen dat hij eens goed na moet denken en dat ie anders helemaal weg kan blijven :x Maarja ik ben een heethoofd soms in dat soort dingen ookal weet ik dat dat de oplossing ook niet is. Ik zou ook niet nu nog 3 uur in de auto stappen hoor met een kleintje. Nu weten wij natuurlijk niet hoe de dingen zijn en zoals je zelf al zegt hebben jullie mss nodig om even adem te halen. Ik hoop voor je dat hij toch vrijdag komt en dat jullie lekker nog een avond samen zijn. Ik zou mijn vriend ook vreselijk missen en moet er niet aan denken dat hij dagen weg is zonder mij. Sterkte ermee.
ik kan ook goed ontploffen maar dat is al zo vaak gebeurt de afgelopen periode en dat heeft geen goed gedaan dus ik probeer me nu maar in te houden en gewoon te zeggen hoe of wat. maar idd ik mis hem vreselijk juist omdat ik nu besef wat ik voor hem voel en dat ik gewoon met hem wil zijn. en normaal zijn we elke dag samen s'avonds dus dat is vooral wennen alleen slapen gaat wel gelukkig. en ik heb sam ook maarja die is vanmiddag niet echt de gezelligste en ik ook van slag... heb echt behoefte aan een knuffel van hem maarja moet tot maandag wachten
Ik zou dat ook echt niet tof vinden! En ik zou ook zeggen dan blijf je maar weg. ik snap heel goed dat je dat gezegd heb! Gelukkig wil mijn mannetje niet zonder ons een paar dagen weg. Wij missen elkaar veel en veel te erg haha. Ook zou hij niet zo lang zonder ons kindje kunnen. Ben blij te lezen dat het met jou en met jullie samen beter gaat!! Wat zal die knuffel maandag fijn zijn zeg!!!
Ohja en dat niet je telefoon opnemen daar zou ik echt megawoest van worden. Ik vind het erg knap dat je hem kalm heb kunnen spreken nadat je hem eindelijk te pakken had. Zo ik zou echt ontploffen.
Hey meid, ik snap hoe je je voelt, ik ben ook smoorverliefd en moest om mijn man te zien naar Spanje... Iemand missen is niet leuk maar ik wil je 1 ding meegeven... Als jullie een moeilijke tijd achter de rug hebben dan kan dat weekje afstand nu echt geen kwaad, het kan zelfs wonderen doen voor je relatie Bel hem nu maar even dat hij toch naar huis komt op zaterdag zodat jullie even wat knuffeltijd kunnen hebben Uiteraard wil ik hier wel aan toevoegen dat ik het ook niet echt zou leuk vinden moest mijn man gedurig weg zijn. Maar zo eens, kan geen kwaad. Liefs
het kan ook idd geen kwaad om even uit elkaar te zijn een paar dagen denk ik, gewoon even rust voor beide. ontploffen heeft ook geen zin dan maak ik het alleen maar erger, maar vind het wel moeilijk hem niet steeds te bellen en smsen.
Die van mij had dit niet moeten doen hoor. Dus ik geef je groot gelijk dat je even uit je vel springt. Kom op zeg! Lekker makkelijk zelf lol hebben en je vrouw met kind thuis.