hallo meiden, Ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger en daarnet met afvegen licht rood op mijn papiertje!!!! maak me nu meteen zo veel zorgen!!! Kan dit een innestellingsbloeding zijn (aan baarmoederwand) of moet ik met wat anders rekening gaan houden?? Heb geen echte buikklachten, anders gezegt, ik heb bijna helemaal geen klachten nog!!!Slaap alleen zo ontzettend kort!!! Word gek van mezelf!!
Ik had precies hetzelfde, maar met 5 weken. Ook eenmalig wat bloedverlies bij het afvegen. Verder geen pijn/krampen. Bij mij betekende het dus niets. Dit kan bij jou ook heel goed het geval zijn. Blijf positief, geloof in je eigen lichaam en hou het in de gaten. Vertrouw je het niet, of herhaald het zich kan je altijd je vk bellen. Het gebeurd ontzettend veel in de eerste weken van de zwangerschap. Maar onzeker wordt je er absoluut van... Succes en hopenlijk blijft je frummeltje lekker bij je!
Het kan heel goed nog wat bloed van een innesteling zijn. Vooral als je geen krampen hebt zou ik me geen zorgen maken (maar ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, trust me). Als je het echt niet vertrouwd kan je altijd even de vk bellen.
dank jullie wel voor de lieve woorden, die angst zal idd blijven, gaat het wel goed of gaat het toch fout??!! Maar ondanks alles heb ik toch het gevoel dat het van binnen goed zit!!! Ben van mezelf nooit zo onzeker, maar sinds ik zwanger ben (waar we ook zo lang op hebben gewacht) zit ik me bij alles af te vragen of het wel goed is!! Echt om soms gek van te worden!! Dan denk ik soms, kom maar op met al die kwaaltjes, want nu heb ik bijna nergens last van!! Woensdag 1ste echo, kijk er zo naar uit!
Het kan ik heb het vanaf 7 weken ook gehad maar ik zou wel ff bellen met je vk wie weet kan je eerder een echo krijgen zo het weekend in is ook niks
hoi seat ik ben ongeveer even ver, 6 wk en 3 dgn en heb vandaag voor de 2e x in 6 dgn tijd beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Vanochtend vk gebeld en mocht vandaag komen en kregen 1ste echo, vruchtzakje met embryo gezien alleen nog geen hartaktie. Maar dit komt doordat de echo zo vroeg is hartaktie heb je in wk 6 en/of 7. Ze kon niet verklaren waar het bloedverlies vandaan komt maar had het wel over baarmoedermond, wondje of door doorbloeding. In ieder gval ben ik gerust want onze echo zag er verder goed uit en precies zoals ie deze periode hoort te zijn. Bel anders je vk op en vraag ook om een echo. Sterkte in ieder geval.
Miss G, wat fijn dat je meteen mocht komen voor een echo!!!En dat het er ook nog eens goed uitzag, super zeg!! Ik loop nu nog in het AMC en die moet je dan mailen, maar tot op heden geen mail terug, terwijl ze altijd heel snel zijn met terug mailen!! Ik baal daar wel heel erg van, maar ja van morgen 2 keer licht rood bloed bij afvegen en verder niets meer!! Hou het van het weekend nog even in de gaten en anders ga ik maandag toch even bellen! Heb jij verder nog ergens anders last van?? misselijkheid/braken/borsten etc?? Ik alleen moe, weinig slapen, opgezette buik en af en toe paar steken in mijn borsten. Maar het mag allemaal geen naam hebben!! Van mij mag het wel komen, word er zo onzeker van!! groetjes en geniet van het prille leventje in je buik!!
Seat, wat vervelend dat ze nog niet gereageerd hebben op je mail. Ik zou maandag anders nog even bellen. Volgens de vk hoort bloedverlies er niet bij maar betekent het niet altijd iets negatiefs. Je baarmoedermond is beter doorbloed en kan snel en makkelijk gaan bloeden. Had je heel weinig bloed? Ik heb sinds ik zwanger ben last van misselijkheid (niet elke dag), gevoelige en soms zere borsten en erg veel last van vermoeidheid. Ik wens je er veel sterkte mee, en hoop dat je geen bloed meer hebt bij het afvegen. Maar voor je geruststelling kun je misschien maar beter vragen om een echo. Groetjes
ik heb ook bloedverlies gehad rond die termijn, in combi met heel erge buikkrampen. zat helemaal dubbel gevouwen en nog deed het pijn. mijn zoontje is nu 3 weken! ik snap dat je je zorgen maakt, dat is logisch, maar het zegt nog helemaal niets!!