beetje een harde buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tessaa, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hallo
    zoals jullie zien of misschien geleze hebben ben ik 2 dagen overtijd en test gedaan was negatief ik heb een paar klachten maagzuur vermoeidheid en krampen net of ik ongi moet worden maar niks . dus ik was net een beetje aan het voelen aan mijn onderbuik en het voelde een beetje hard aan en ik voelde een raar bobbeltje zal het dan tog wel zo zijn en dat er nog te wienig hcg is en dat het daarom negatief was.
    pfffff ik word helemaal gek van me zelf

sorry voor mijn gezeur maar ik vind het spannend en wil het heel graag

Groetjes Tessaa

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    hoi tessaa
    Ik denk dat je toch maar moet afwachten..
    Ik word ook helemaal gek..en ik heb ook zon hekel aan wachten..
    Ik heb nou heel eg last van mijn tepels, mijn vriend zei het is net of ze donkerder worden..:(
    En ik heb last van "vlinders" in me buik..maar niet wat jij hebt zoals een harde buik..
    ik heb gister getest..negatief..maar ja over 12 dagen kan ik pas testen..dus nog veels te vroeg getest..haha komt dat ik het gewoon wil weten..of ik zwanger ben of niet!

groetjes marisss

3. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Hoi Tessa,
    Mijn onderbuik voelt na mijn ei altijd hard aan bij mij wil het niet zeggen dat ik zwanger ben maar ja dat is bij iedereen anders dus wie weet bij jouw wel.
    Groetjes Daliya

4. Adri86

Adri86 Lid

14 okt 2008
    11
    0
    0
    Hoi tessaa,

Wat jij zegt klinkt bekend.
    Ik ben nu een week overtijd en ook ik ontdekte dat mijn onderbuik hard aanvoelde net een soort bal ofzo. Ik heb vanmiddag een test gedaan samen met een vriendin van mij en we twijfelden allebei of er nu wel of geen streep stond. We zagen dus allebei dat er wel een heel heel licht vaag streepje stond als je hem op een bepaalde manier in het ligt hield.
    Ik heb vrijdag afspraak bij de Ha dus hoop dat het wel zo is.
    Misschien dat je over een paar dagen weer es een testje moet gaan doen...
    Ik duim voor ons ;)

Groetjes

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb idd ook een harde buik,vind hem ook opgezet.Ben nu 5 dagen overtijd,nog geen ongi en vorige week op m'n nod getest en deze was dacht ik negatief (dacht een licht 2e lijntje te zien,maar had teveel urine gebruikt).

6. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    allo allemaal bedankt voor jullie reacties ik wacht gewoon nog een paar dagen af

Deel Deze Pagina