hallo iedereen ik ben vandaag 2 dagen over tijd ik heb gisteren een test gedaan maar was nedatief ik had de dokter gebeld en die zei tegen mij dat ik 5 dagen moet afw8en en dan weer een test doen als het weer negaief is dan weer 5 dagen w8en en als ik dan nog niet ongi ben geworden wer een test en als die negaief is dan moet ik contact op nemen met de dokter daar woord je tog GEK van want ik weet nu dus niet wat ik moet denken of ik het wel ben of niet :S:S:s
ja dat had ik ook al het iedee want ik voel ook niet dat ik het moet worden ja wel een metje kampen maar ja dat kan ook de innesteling zijn maar ik heb bij de trekpleister 2 voor 5 euro gekocht ik vertrouw die eigenlijk niet echt:s
ik weet precies hoe jij je voelt. als ik van mijn langste cyclus uitga ben ik nu 5 dagen overtijd maar mijn ei heb ik al 21 september gehad. dat stomme wachten ook... ik ben alleen nog maar chago hier. hoop voor je dat je snel zekerheid zult hebben!
@lauraartje ja ik denk dat ik die ook ga halen morgen als ik niet ongi ben geworden ik hoop het zoo he
Ik heb het ook gehad De dokter zie doodleuk dat ik 2 weken moest wachten totdat ik bij hun langs kon komen Hoop dat je snel een posititeve test hebt
overtijd is heel vervelend, weet er alles van want ik was vorige maand 9 dagen over tijd toen ik heel langzaamaan eindelijk ongi werd, terwijl ik normaal gesproken heel regelmatig ben. pin je niet teveel vast op het overtijd zijn want er zoveel redenen waardoor dat kan komen. ik hoop dat je zwanger bent en gewoon laat positief test, maar mochten je testen negatief blijven kun je ook een langere cyclus hebben..
@marieke1983 ja daar heb ik me al wel een beetje op voor berijd op een langere cyclus ik was ooit 1 week over tijd en toen was ik ook gwn ongi geworden dus maar afwachten
ja ik ook voor jou hoor senna maar ja ik twijfel echt heel erg want ik ben al zoooo vaak teleur gesteld door die testen en ik voel wel ongi pijn in me buik maar ja dat heb ik al bijna 2 weken en nog niks dus het kan natuurlijk ook de innesteling zijn en dat ik die voel en dat ik nog niet genoeg hcg heb aan gemaakt of dat die stomme test van trekpleister niet goed was want ik vertrouw die niet echt morgen ff naar de kruitvat een nieuwe halen maar meid heel veel succes voor morgen want dan mag je testen zie ik laat je het me wel even weten
Hoi Tessa die van trekpleister 2 voor 5 euro zijn super hoor! Ik heb er al posi mee getest 3 dagen voor mn nod wel licht. Daarna weer gedaan en was gewoon dik positief hoor. Ik zou eerder die teste van internet niet vertrouwen. Nou suc6 iig
hoi aaliyah nou dan zal ik wel niet zwanger zijn en moet me ongi nog komen of te weinig hcg ik hoop het laatste naatuurlijk en jij gefeliciteerd
Je innesteling is toch 5-10 dagen na de bevruchting dus die zou dan toch al geweest moeten zijn? Wil je niet ontmoedigen hoor lieve Tessaa, hoop echt voor je dat het raak is maar dat heb ik altijd begrepen... :S
hallo apekop hahah dat zou goed kunnen maar zo zei een meisje dat tegen mij maar ja net als wat ik zeg ik word helemaal leip van me eigen want ik wil het zo graag en dat krijg je zo'n negatieve test maar je word ook niet ongi...
Ja maar verschilt wel hoor innesteling kan ook pas na 8 dagen zijn. En je hoeft er niks van te merken is echt onzin met bloed verlies enzo. Ik heb dat ook niet gehad en ben toch zwanger. Maar tessaa maak je geen zorgen miss maak je laat hcg aan ik duim iig nog voor je hoor meid!