De titel zegt het eigenlijk al. Binnenkort hebben we een verjaardag van een jongetje dat 1 jaar wordt maar heb echt geen idee wat ik moet geven. Zelf zijn ze op dit moment een trampoline, speeltoestel etc aan het plaatsen, niet alleen voor hun zoon hoor, ze hebben meerdere neefjes en nichtjes die regelmatig daar komen. Ook hebben ze een aardig zwambad in de tuin. Ik was aan het denken om iets te kopen voor in het zwembad waar hij in kan zitten met zijn beentjes erdoor maar vind ik toch niet echt een supercadeau.... De moeder kwam met het idee voor een cadeaubon van een babywinkel want ze willen een goede buggy gaan kopen (er is een 2e op komst) voor hun zoon maar ik vind dat geen leuk cadeau, dat ventje is toch jarig? Dus wil ik echt iets voor hem kopen. Alle ideeen zijn welkom, graag zelfs Heb echt even inspiratie nodig
Moeilijk! kindje van onze vrienden werd pas 1 jaar en we hebben dat grote boek van jip en janneke gegeven vonden ze erg leuk. (ze is er natuurlijk nog wel een beetje klein voor maar speelgoed heeft ze al zoveel)
Kartonnen boekjes met dieren erin, of auto's. Ties is weg van zijn loopfiets die hij met zijn eerste verjaardag kreeg. Een houten werkbankje met hamertje is leuk, een grote stevige plastic kiepauto, genoeg te verzinnen!
Dan ging ik voor een bon van de winkel en een kleinigheidje voor het kindje. Die beseft het toch nog niet. Het papier van het kadootje is waarschijnlijk voor hem interessanter dan het kadootje
Hamertje Tik vind ik een leuk cadeau. IKEA | Babyspeelgoed | 18+ maanden | MULA | Speelgoed timmerset Wij hebben voor Tims eerste verjaardag een smart trike gekocht. Andere cadeautjes waren: een zandvormpjes set, kleertjes, een voetbal,...
Hebben ze al zo'n naamplaatje/ketting, zo'n stoere met een rechhoekig label aan de ketting waar zijn gegevens opstaan?? Dat is ook leuk om te geven, misschien handig voor als ze op vakantie gaan, en het is iets blijvends...
Wij hebben ook een verj van jongen die 1 wordt van goede vrienden; bij zeeman een bloesje gekocht, een leuke puzzel voor zijn leeftijd en een bootje met scepjes. misschien dat ik er nog een klein boekje bij koop om voor te lezen