beetje een rare vraag

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mootjen, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    hallo
    ik ben nu zo'n 8 maanden geleden bevallen van mijn dochtertje en nu begin ik mezelf eindelijk weer te voelen. Alleen....
    ik loop sinds kort hard en als ik dan wat vermoeid raakt kan ik mijn plas dus niet meer ophouden :) doe daarom elke keer als ik ga hardlopen maar maandverband aan. Ik schaam me hier best wel erg voor aangezien ik pas 26 ben!
    ik probeer vaak die oefeningen te doen die ik mee kreeg van de na gym en heb er verder geen last van alleen met hardlopen.
    Wie heeft er misschien wat tips voor mij?
    en is er nog hoop dat dit over gaat op de een of andere manier?
    of ben ik de enigste????

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Dit komt vaker voor! Train zoiezo je bekkenbodemspieren, dus doen alsof er iets in je vagina zit en vasthouden of de spieren aanspannen als je je plas ophoudt. En ik zou echt naar een bekkenfysiotherapeut gaan!

3. mikki

mikki Actief lid

1 okt 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Hier bijna dezelfde klachten. Ik had niet zoveel urineverlies, maar wel erg veel pijn in mijn bekkenbodem (zwaar gevoel). Ben doorverwezen naar een bekkenbodemfysio en dat heeft echt goed geholpen! Ben daar 10 keer geweest en daarna waren de klachten voorbij.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb hier soms spontaan last van.. gelukkig nog nooit buitenshuis gehad. ;)

Goed uitplassen, dus als je denkt dat je klaar bent toch even blijven zitten en nog eens plassen.. Deze tip heb ik gekregen.

Deel Deze Pagina