OMG wat een verhaal zeg Ik kan snappen dat ze het er moeilyk mee heeft als iemand anders (en dan ook nog ongepland) zwanger is, maar het uitschelden en doodwensen vind ik echt veel te ver gaan Heel veel sterkte Sinitta met alles, geniet lekker van je zwangerschap en laat dit jullie geluk niet al te veel in de weg staan (al snap ik dat dat niet al t makkelyk is)
Wat kan ik me jouw situatie goed voorstellen:Bij mij liep het een beetje anders maar toch: Ik had een hartsvriendin,al 5 jaar!Ze vertelde mij even lekker dat ik moest kiezen: Zij of een kindje! Wat ging er door haar vreemde (want anders woorden kunnen hier niet) kop toen ze mij dat durfde te zeggen!(ook nog via msn!) Ik zei tegen haar dat als ze echt zo dacht dat ze *** kon!En verwijderde haar uit mijn lijst.... Sjonge sjonge!Ik ben nu 6 maand bezig en ik zou dus echt nooit! iemand zo voor het blok zetten als zij dat deed,al zou ik wel vragen of ik het kindje op de arm mag hebben om even in te beelden hoe het zou zijn...groetjes ikke En nee er was geen aanleiding voor haar om mij zo te willen onderdrukken!
Sinitta, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Je vertelt ons een verhaal over je schoonzus en je doet haar heel gemeen en vals overkomen omdat ze zo door het lint ging en gek is geworden door jouw zwangerschap? Ik vind dit een beetje raar. Ik heb het idee dat jullie relatie zowizo niet zo boterde en dat jullie al 'weinig' met elkaar hadden en dat het hierdoor helemaal 'verbroken' is. Dat kan gebeuren, dit zijn de minder leuke dingen in het leven. Maar om je schoonzus zo neer te zetten hier zonder haar kant van het verhaal vind ik ook niet kunnen. Elk verhaal heeft 2 kanten namelijk. Groetjes Vanilia
Hallo vanillia.. Uhmm ten eerste voel ik mij nu wel een beetje aangevallen omdat ik haar nergens eigelijk zwart maak ik zeg alleen dat ik het te ver vind gaan wat ze gedaan heeft. En nee we hadden een hele goede band met elkaar ik zou zelfs haar haar doen op de bruiloft en dingetjes doen op de bruiloft. en wat moet dan van mijn kant afkomen? ik wil best eerlijk zijn als ik hier wat aan kan doen maar dat kan ik dus niet ..ik zeg ook dat ik haar ook het meeste geluk van de wereld gun MET een baby! Groetjes sinitta,
TS ik vind het een behoorlijke naaistreek van je aanstaande schoonzus. Ik begrijp dat het ontzettend moeilijk is voor haar om jouw zwanger te zien, maar dan nog. Jouw vriend is haar broer. Ik vind het bespottelijk dat ze haar eigen broer niet op haar bruiloft uitnodigd. Een bruiloft is een dag waarop je moet genieten, en als een van de gasten zwanger is, so it be. Zelfs als dat je schoonzus is. Ik zou het wel weten en zou, als ze me nou alsnog zou vragen, niet gaan. Ik vind het heel erg jammer wanneer iemand graag een kind wil en het lukt niet, echt waar, heel spijtig. Maar ik vind het 'onbeschofd' (kan even geen fatsoenlijk woord vinden) dat andere mensen wel kwalijk neemt dat zij wel zwanger kunnen raken. Zegt wel wat over de persoonlijkheid van je as schoonzus. Geniet van je zwangerschap meid. En, ik zie dat je een novembermama bent, kom eens langs in het november topic
Ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik heb een aangetrouwde schoonzus en zij gunt mij ook niks goeds en alles wat ik doe deugt niet. Als ik zou vertellen dat ik zwanger was zou zij ook de laatste zijn die ging juichen. Alleen ik vind het erg vreemd van je schoonzus dat ze zich dit zo persoonlijk aantrekt en het jou kwalijk neemt dat jij wel zwanger bent en niet zij. Maar dit is iets tussen jullie twee natuuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat het toch nog goed komt en jouw kind en die van haar in de toekomst gewoon als neef/nicht met elkaar kunnen opgroeien. Groetjes.
Ik heb ook heel veel verdriet van mijn zwangere schoonzus. Ze is per ongeluk zwanger geraakt, haar relatie is alles behalve stabiel, ze hebben een zeer minimaal inkomen, ze rookt en drinkt nog steeds en ze heeft al een kind wat vaker bij de oppas is dan thuis! Het is van mijn kant ook een stukje jaloezie dat ik graag mijn ouders hun eerste kleinkind had geschonken. Plus dat mijn schoonzus en ik elkaar al niet liggen vanaf de eerste dag dat ik haar zag. Er is altijd een gespannen sfeer tussen ons, ik weet niet hoe het komt. Ze heeft ook tegen mijn ouders gelogen over mij. Ze heeft echt geprobeerd om bij mijn ouders op de eerste plaats te komen. Gelukkig is haar dit niet gelukt, maar het doet me nog steeds pijn dat ze dat gedaan heeft én dat ze nog steeds kwaad spreekt over mij en mijn vriend tegen mijn ouders. Ik heb er heel veel moeite mee haar te zien.
Hey,, Ja dat is zeker rot. Ik ben ook per ongeluk zwanger geraakt maar ben er nu super blij mee ik vind het super rot voor mijn schoonzus dat zij niet als eerste zwanger is. ik had het haar echt gegunt want bij mij gaat het niet om een wedstrijd ( wie als eerste een kind heeft) je moet het ook groot kunnen brengen en je moet er van houden!.. Zei zit in de mm en ik hoopte haar ook altijd toe dat het snel zou lukken de zwangerschap. maar het is 1 keer mislukt ik vond dit echt dikke shit voor haar en ik snap echt dat het moeilijk is echt.. als je zelf geen kinderen kan krijgen.. en je schoonzusje die het niet gepland heeft wel. Dat lijkt mij echt oehh moet er niet aan denken maar ik had echt niet zo gereageert . ik heb haar ook niet opgebelt en het uitgeschreeuwd van jeeeeeeeeeeeeeee ik ben zwanger . ik heb haar opgebelt en gezegt hallo weet niet hoe ik je dit moet vertellen maar ik doe het toch voordat je het op de bruiloft zelf ziet dat ik zwanger ben en dan ren je straks weg voor het altaar. ze begon gelijk te schelden en domme dingen te zeggen nu heb ik mij hier niks van aan getrokken. want ik dacht ach ze draait wel weer bij.. maar het is nu al bijna 2 maand geleden en nog niks gehoord.. nu weet ik cker dat ze het allemaal meende en nu wil ik niks meer met haar te maken hebben hoe hard het ook klinkt..
Hai Sinitta, Het gaat voor mij ook beslist niet om een wedstrijd wie m'n ouders het eerste kleinkind schenkt. Wat mij wel heel veel pijn doet is dat mijn schoonzus regelmatig (lees: elke kans die ze krijgt) tegen mijn ouders zegt: "Ik draag jullie eerste kleinkind en het eerste kleinkind is het meest bijzondere en speciale kleinkind. Het eerste kleinkind zal altijd een diepere band met opa en oma hebben dan alle kleinkinderen die volgen." Kijk, en dát maakt me nu kwaad en verdrietig! Het is *@#$ MIJN moeder en niet die van haar! (Ik word alweer boos en emotioneel als ik er aan denk. Ik zie haar dan weer zo triomfantelijk in het rond kijken met een hand op d'r buik. Sorry, maar ik kan niet anders dan haar een valse heks vinden)
maar dat is ook echt een rotstreek.. echt super stom ik zou dat nooit doen bij mijn schoonzus als ik haar zou zien zou ik me buik wegdraaien zodat ik haar geen pijn doe ookal praat ik nu niet meer met haar maar als ik haar bijvoorbeeld in de stad zou zien.. ik weet dat het niet leuk is dus dat zou ik nooit doen.. maar hoop dat jij binnenkort ook mama zal worden en dat zal heus wel lukken gewoon positief blijfen En wat betreft je schoonzus wat een dom wijf! Groetjes!
o0w mijn vriend vind het belachelijk en wil niks meer met haar te maken hebben. en haar partner dat weet ik niet die zou natuurlijk altijd wel een beetje voor haar opkomen.. Groetjes,