zoontje uit logeren...mama kan wel janken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door monica73, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Het is hier al een paar dagen een ziekenboeg (Mijn man en ik zijn gevloerd door een buikgriep) Vanmorgen is mijn zoontje (8mnd) opgehaald door opa en oma. Hij blijft daar voor het eerst slapen vanavond, zodat papa en mama goed uit kunnen zieken, doorslapen en hopelijk morgen weer kunnen werken.

Super lief en fijn, maar oooh de tranen springen in mijn ogen als ik aan hem denk....
    Ik weet dat hij het leuk zal hebben, maar 's nachts komt hij nog vaak kroelen bij mama. Ik vind het verschrikkelijk, ook al voel ik me hondsberoerd! Morgen wil ik weer een poging wagen om te gaan werken, maar dat betekend dat ik hem nog tot morgen vijf uur moet missen:(.
    Herkenbaar? Ik hoop dat dit gevoel over gaat als ze wat ouder zijn.

Ik zei net al tegen mijn man, dat hij pas weer uit logeren mag als hij het zelf kan vragen;)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Uh.....Aiden is nog nooit uit logeren geweest :). Wij vinden dat ook moeilijk.

Toch wagen we binnenkort de grote stap en gaat hij logeren bij mijn ouders 2 straten verderop.....:p

Heel veel beterschap! Bedenk maar dat er goed voor je zoontje gezorgd wordt en dat hij het best naar zijn zin zal hebben bij zijn opa en oma.

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Herkenbaar hoor. Zo weet ik bijvoorbeeld nu al dat mijn zoontje in januarie moet gaan logeren, omdat mijn vriendin dan trouwt en ik ceremonie meester ben. Nou de gedachte alleen al pff. Dan moet ik hem dus al in de ochtend gaan brengen en zie ik hem de volgende dag pas snik hihi. Maar ik weet ook dat het gewoon lekkerder voor hem is al hij de nacht kan doorslapen. Ook kan ik me niet voorstellen dat mijn ouders het leuk vinden als ik om 3 uur s'nachts mijn kind kom halen haha. Succes en beterschap !!!

4. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik had niet verwacht toen ik zwanger was dat het moedergevoel zo sterk zou zijn en dat ik het zo erg zou vinden. Mijn man ervaart het veel minder, die vind het stiekem wel lekker dat hij er vannacht niet uit hoeft. Ik vraag me af of een kindje van 8 maanden zijn mama mist? Hij krijgt een beetje verlatingsangst, maar ging met een grote glimlach mee. Daarnaast geef ik nog borstvoeding (wat nu bijna naar de knoppe is door de afgelopen dagen), ik ben benieuwd of hij zich vannacht laat troosten met een flesje...ik hoop dat het snel morgen avond is, haha!

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik had hier hier ook. We waren naar de zwarte cross, en ik zat gewoon te huilen omdat ik ons meisje miste.
    Meisje had het erg naar haar zin, mama even niet.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira is nog nooit uit logeren geweest..
    Moet er echt niet aan denken ook :)

Beterschap!!

7. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    En ik weet nu dat ik voorlopig nog geen weekend samen weg wil met manlief! Hij kan op zn kop gaan staan, maar ik ga niet! Dat hadden we voor mijn zwangerschap wel tegen elkaar gezegd om dat te blijven doen..

8. Koon

Koon Niet meer actief

Ahh ik zou ook moeten huilen hoor! Dat moedergevoel is toch zoiets geweldigs. Tuurlijk mist je kindje zijn papa en mama, maar dat wil niet zeggen dat hij het ergens anders niet ook gewoon fijn kan hebben.
    Heel veel beterschap, hopelijk zijn jullie morgenvroeg weer een stuk opgeknapt en kunnen jullie alle gemiste knuffels morgenavond inhalen :)

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Onze dochter is voor het eerst uit logeren geweest bij mijn ouders toen sze 6 weken was. Toen ze ruim een jaar was voor het eerst 2 nachtjes achter elkaar. Eind juni is ze een week met mijn ouders naar de camping geweest (waar wij 2 keer een paar uur znaartoe zijn geweest, anders had ik het ook niet volgehouden).

10. Onje

Onje Niet meer actief

Ik ben strontziek en man is aan het werk.
    Gistermiddag is lemmy opgehaald en mn moeder zou hem na het eten weer terug brengen zodat ik ff kon slapen.
    Ik zat 2 uur later alweer bij mn moeder ik kon niet zonder mn jongetje..:(

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Mijn zoontje gaat voorlopig ook niet uit logeren. Ik vind dat niet nodig. Daar komt ook bij kijken, dat mijn eigen ouders op de nodige afstand zitten. En met mn schoonouders heb ik niet echt een band. Ik vertrouw mijn sm niet + dat hun huis echt een smeerboel is. Zó vies bah! No way dat mijn zoon daar blijft.

Neemt niet weg, dat het voor jullie erg prettig is om zulke opa en oma te hebben voor jullie kindje.

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O heel begrijpelijk. Mijn zoon is alleen wezen logeren omdat ik ging bevallen. Ja dan moet het, maar ik wilde hem ook zo snel mogelijk terug. Van mij mogen ze logeren als ze het zelf vragen en ook echt willen.

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mijn zoontje gaat voorlopig niet uit logeren!
    Kaan blijft gewoon lekker bij mama,
    later (over een jaartje) mag hij wel naar z'n oma (mijn moeder) en daar gaan logeren!

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    owww, hopelijk slaap je toch een beetje TS en kun je echt een beetje aansterken. Zelf heb ik er helemaal geen moeite mee. Al moet ik zeggen dat ik het juist moeilijker begin te vinden nu m'n zoontje ouder wordt en steeds meer echt een 'echt persoon' in ons leven is zegmaar. Lastig om uit te leggen, maar ik kan nooit zoveel met heel kleine baby'tjes en het heeft bij mij heeeeeeeeeeel lang geduurd voordat ik me echt aan m'n zoontje hechtte en hem echt leuk begon te vinden.
    De moederliefde moest bij mij echt groeien.
    En dat ons ventje het eerste jaar absoluut niet doorsliep, was ook best slopend, dus als ouders of schoonouders (gelukkig beide erg lief) aanbieden om hem een nachtje te logeren te hebben: graag!! Hij vindt het volgens mij hartstikke gezellig, anders zouden we het niet doen natuurlijk :)

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel herkenbaar! No way dat mijn dochter binnen een jaar (of twee ;)) uit logeren gaat. Als t zou moeten (zoals in jullie geval, of bij een evt. tweede bevalling) is het zo, maar ik zou het daar ook heel moeilijk mee hebben.
    Ik mis haar gewoon al als ik iets alleen doe en ze met papa thuisblijft (laatst nog bij de kapper, ik denk gewoon de hele tijd aan haar, soort verliefdheid :D)

Hopelijk knap je snel op en kun je morgen alles inhalen!

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Mijn manneke is nu 2x uit logeren geweest en tuurlijk heb ik 'm gemist en alles maar vond het eerlijk gezegd ook best lekker om er even uit te zijn, ging beide keren om een verjaardag...geef dan wel een hele gebruiksaanwijzing mee :D

Beterschap natuurlijk!

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    hihi erg he! onze meid is paar weken terug uit logeren geweest! We gingen naar jaarlijks tentfeest :) na een paar biertjes voelde ik me weer helemaal als van ouds en maakte t me niks meer uit hihi.
    dus misschien dé tip? ;)

18. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Oh, ik heb hem vanmiddag weer opgehaald, heerlijk! Er verscheen een grote glimlach toen hij me zag en werd helemaal ongeduldig tot ik hem oppakte. zo schattig. Heerlijk om je kind weer in je armen te hebben en zn geur weer op te snuiven (klinkt als een dier, haha).

Ik heb vannacht niet al te best geslapen, maar ben gelukkig al wat opgeknapt. Nog een beetje zwabberig op de benen..

Het gekke is dat mijn zoontje de afgelopen nacht wel bij opa en oma heeft doorgeslapen (van half tien tot half zeven).....dat heeft hij hier nog nooit gedaan;)!!! Hier komt hij meerdere keren per nacht...pfff
    Dus ik hoop dat hij het kunstje nu kent en het vannacht weer doet, haha!

19. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Maar wij doen het nu wel af en toe en dat is dan ook best wel weer leuk. En ik bedenk me dan ook maar dat we opa en oma er een enorm plezier mee doen.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou dat doorslapen is dan wel weer bijzonder!!

Deel Deze Pagina