Gisteren tijdens het surfen ben ik een leuke menstruatie en vruchtbaarheidskalender tegengekomen... ik dacht dat er misschien wel dames iets aan hadden: www.menstruatiekalender.net Heb het zelf niet meer nodig, maar misschien kan ie wel nuttig zijn voor de anderen.
Hoi.. Ik ben normaal heel handig met dit soort dingen.. maar zelfs na het lezen van handleiding snap ik hem niet.. Ik kan nergens mn gegevens (zoals ongesteld enz invoeren?) alleen afspraken.. Ze hebben het in de handleiding over gekleurde knoppen boven het venster, maar die zie ik echt niet.. hellup!?
Bedankt! Ik gebruik hem nu ook! Ik temp maar ik mag niet meer binnen op fertility-friend omdat er iets fout was met mijn wachtwoord en ik te vaak geprobeerd heb . Maar deze is ook erg mooi en handig! Bedankt
Hihi, nu weet ik ook meteen hoe je je cyclus kan invoeren! Kwam er ook niet achter! Ga meteen uitproberen!
Hoi hoi, Bedankt voor de tip. Temperaturen doe ik (nog) niet, dus ik gebruikte Fertily Friend alleen om de cyclus in te voeren. Daar vind ik deze menstruatiekalender idd een stuk handiger voor Nogmaals bedankt. Groetjes, Con
Hij is leuk! Alleen jammer dat ik nog niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zit, ben al bijna drie maanden niet ongi geweest, haha! Maar straks zal ik er heel blij mee zijn! Thanks nogmaals! Mag ik vragen waarom jij hem niet meer nodig hebt?
Oh wat goed! Gefeliciteerd! Wat ben ik toch erg he?! Ik had al een heel scenario bedacht over een verbroken relatie enz Hihi!
Wie kan mij vertellen op welke knop ik moet drukken om mijn 1e menstrutiedag in te voeren? Ik krijg het niet voor elkaar om mijn cyclus te laten berekenen.
Hoi Stoetel! Je moet de dag openen en dan op het zwarte balkje drukken! Dan krijg je een keuzemenu en kan je je menstruatie invoeren! Let wel op dat je meteen het aantal dagen invult dat je ongi ben! Succes! Hoop dat het lukt! X