Hoi meiden, Ik zit nu in de 19e week van mijn 2e zwangerschap. Voorheen nooit echt last gehad van bandenpijn. Vanaf gisteren ineens zo'n erge last van bandenpijn. Bij iedere beweging of hoestje, lig ik krom. Herkent iemand dit ? Het is ook ineens zo plotseling komen opzetten, niet geleidelijk. Het zal er wel bij horen, maar hoor graag ervaringen van jullie.. Zoals hoe lang heeft dit bij jullie geduurd?
Ik heb dit ook vaak als m'n buik een groeispurt heeft. Duurt bij mij een paar dagen en dan is het weer weg. Alsof alles weer even opgerekt moet worden Bij de eerste ook geen last van gehad trouwens.
Ik kreeg er vorige week voor de eerste keer last van. Uiteindelijk anderhalve dag echt goed last van gehad en bracht een warm bad wat verlichting, maar het kan best een paar dagen aanhouden.
Ik herken het. Heb er zelfs last van gehouden na de bevalling met niezen bijvoorbeeld. Deze zwangerschap had ik er in het begin ook veel last van toen mijn baarmoeder flink groeide. Inmiddels valt het sinds een aantal weken weer mee.
Dat is bij mij inderdaad ook het geval. Zo om de week ongeveer heb ik een aantal dagen flinke last van mijn banden. Daarna merk ik dat ik de baby ook op andere plekken voel schoppen, dus dan ga ik uit van een groeispurt Wel een vervelend gevoel he?
In mijn eerste zwangerschap kreeg ik dit ook bij 15 weken. Volgens mij kwam het doordat ik eerst weinig deed totdat ik een baan kreeg. Mijn allereerste werkdag hard gewerkt en de volgende dag begon de pijn. Zo erg dat ik niet kon werken... Ben jij plots ook andere dingen gaan doen? Of verschillen jouw dagen niet erg veel van elkaar?