Dames komt jullie dit bekend voor? Ik ben nu 28 weken zwanger en sinds 3 dagen elke keer hoge rugpijn ong ter hoogte van m'n bh sluiting maar het straalt ook naar boven uit , zitten lukt me amper en liggen gaat nog maar prettig is het niet, wat zou dit kunnen zijn? En wat kan ik eraan doen?
Onder de douche verzacht het iets maar zodra ik onder de douche vandaan kom komt het net zo hard terug
Ik had nierstuwing rond die tijd in de zwangerschap. Ook zeer pijnlijk alleen zit dat denk ik iets lager. Rond de laatste rib op je rug. Anders misschien even de huisarts laten kijken als het blijft?
Ohw pfff dat is minder om te horen,! Het is hier niet de gehele dag meest halverwege de middag begint het en dan na de nacht is het weer redelijk te doen
Ik heb ook last van mijn rug, momenteel 25 weken zwanger. Bij mij zit het rond mijn ruggengraat vanaf halverwege mijn rug naar boven toe. En dan vooral 's nachts en 's ochtends dat ik niet rechtop kan staan als ik wakker word en niet lekker meer kan liggen. Ik ga nu naar de fysio, bij mij zitten de spieren gewoon heel vast. Zo zie je: bij iedereen kan het wat anders zijn. Loop er niet te lang mee rond voordat het erger wordt. Ik zou even naar de huisarts gaan, misschien is de oplossing heel simpel en ben je er zo vanaf.