Goedemiddag, Dit is heel raar, mijn vorige cyclus was 37 dagen.. Nu ben ik na 30 dagen ongesteld geworden. Wat ik wel fijn vond want dan is het verkort en de vruchtbare dagen komen precies als ik een weekendje weg ben met me vriend dus erg gunstig.. Ik ben toen dus 3 dagen ongesteld geweest.. wel veel donker bloed.. 4 dagen later heb ik in eens bruin rozige afscheiding slijm en alleen maar bij het afvegen. Dat is nu na 2/3 dagen weer gestopt.. iemand hier ervaring mee en weet wat het kan zijn??? Liefs xx
geen idee.. ik had eerst op dag voor nod bruinverlies tot 3 dagen na nod en toen na 2 dagen ineens pas ongi...
nja bij mij is het zo raar.. ik ga van alles in me hoofd halen en hopen dat ik toch zwanger ben maar dat zal wel niet... vroeg me gewoon af of meerdere vrouwen zoiets meegemaakt hebben....
Lieve schat Je had er in het andere topic ook over. Doe een testje.. dan weet je het zeker. Nu maak je jezelf of helemaal gek of je houdt jezelf onnodig lang in spanning terwijl je een vreugde dansje kan doen. Als je het mij vraagt is je ongi gewoon wat onregelmatig.. maar ik hoop echt enorm dat ik er naast zit!! XX
ja maar het is dan toch raar dat er 4 dagen ofzo tussen zit geen bloed verloren en in eens weer bruinige afscheiding heel lichtjes heb het nog nooit gehad.. maar denk dat ik morgen maar testje ga kopen.. ga er niet vanuit hoor.. en idd maak mezelf er alleen maar gek mee..