Dit dacht ik ook.. gewoon 'up' kan ook! Ik denk dat iedereen het wel eens wat vergeet. gewoon een pb/up de volgende keer en niet zo.. Gr. Carlien
Waarom verwacht je een dankje wel? Help je diegene voor een dankje ? Of doe je het vanuit je hart? Sorry, maar verwachten voor dankje wel vind ego en zal het maar niet niet te vaak of veel verwachten voor dankje anders wordt je wel snel teleurgesteld!
Ik ben vrij laks in het reageren in mijn 'eigen' topics. Voornamelijk omdat ik het gevoel heb dat iedereen dan denkt 'oh daar heb je haar weer met haar topic up-je'. Maar mijn topics zijn over het algemeen vrij luchtig van aard. Ik kan me je gevoel best wel voorstellen hoor! Als je jezelf uitslooft om een ander te helpen vind ik dat daar - óók op een forum - best een bedankje tegenover mag staan. Uit ervaring weet ik echter óók dat een PB-tje soms wonderen kan doen...
Iedereen dank voor de reacties! Ik weet iig watwel / watniet te verwachten. Van mij mag dit topic gesloten worden, weet alleen niet hoe? Ik zet iig mijn abbo stop.
precies dit vind ik ook een beetje ongepast.... kan ik ook zeggen, als ik betaald zou krijgen voor elk advies wat ik hier zou geven dan zou ik miljonair zijn nu en als je het zo ziet dat je echt aan het werk bent als je mensen hier antwoord dan moet je niet antwoorden vind ik. dan antwoord je uit eigenbelang. dan antwoord je om een veer in je poeperd te krijgen van de ander...... en dat is niet echt de bedoeling denk ik
Ik open niet heel veel topics en ik bedank altijd wel voor de reacties.. Ik verwacht het alleen niet terug. Maar ik snap wel dat je het wat vervelend vindt.
Misschien schop ik nu tegen een paar schenen maar uh... Waar maak je je druk om? Ja het is fijn en wel zo beleefd als iemand dank je wel zegt maar dat is niemand verplicht. Ik ben niet anders gewend dat bij #durftevragen heel veel mensen geen dank je wel zeggen. En heel veel mensen zeggen wel dank je wel. Zo zit de wereld (helaas) in elkaar, dat mensen divers reageren. Zeg jij altijd graag gedaan als iemand dankjewel zegt?