Weet iemand waar ik pyjama kan kopen in zowel volwassen als kindermaat die dan hetzelfde zijn? Ik wil graag papa en zoon beiden dezelfde pyjama geven met de feestdagen hihi
Ik dacht dat het merk Woody dat vroeger deed, misschien eens daarop zoeken? Wel duur trouwens, maar goede kwaliteit
Heb er een kleine maand geleden gekocht van het merk "Jusqu'au lever du jour" voor man, zoon en mijn eigen dezelfde. Waren toen wel toevallig in promotie bij snapstore.
Ik weet niet of je er iets aan hebt (weet niet voor welke leeftijd je zoekt), maar H&M heeft Superman-pakjes voor ukjes en Primark heeft Superman onesies, badjassen en boxers.
Charlie Choe Sleepwear - Het merk voor hippe nachtkleding Die verkoopt ze en ontzettend leuk. Ook voor mama en dochter. Papa en zoon is nu nieuw sinds dit najaar. Goede kwaliteit pyjama en vreselijk leuk.
Jawel hoor is er al Wordt bijvoorbeeld ook bij livera verkocht lingerie zaak. En ze staan met grote stand op de margriet winterfair.
Leuk idee! Even uppen. Ik ben hier ook naar opzoek maar de pyjama's die voorbij komen vind ik nogal prijzig.
Enige die ik ken zijn van Woody. Persoonlijk vind ik ze erg duur en lelijk Reed vanmorgen langs een etalage hier( belgie) en dacht nog, nou daarmee komen er geen kinderen In Nederland zou ik het zo niet weten behalve online.