97 dagen al niet ongesteld:S

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanieej, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb inmiddels dag 97 al bereikt na het stoppen met de pil 27 oktober ben ik gestopt met de pil e 29 oktober ontrekkingsbloeding gehad , heb al een dochtertje was toen binnn 2 maandn zwange nou hoef ik niet gelijk zwanger t zijn maar tog wel een x ongesteld, ben met 66dagen naar de dokter geweest ik moest het maar afwachtn nam me niet echt serieus vond ik, wel deed ze een bloedtest of m schilklier wel goed werkte en die werkt gewoon goed, ik heb 24 januari een positieve ovulatietest gehad van kruidva nou hoor ik veel dat ie vaak vals aangeeft dus of ik toen echt mn ei had weet ik niet , zou ikgewoon weer de dokter moete bellen en dat ze toch maar een beter gaan kijke wat er zou zijn want hier word ik nou wel beetje onzeker van, ook vaak last van steken ik buik,vandaag nog test gedaan negatief, mn temperatuur is wel al 4 dage 37.4 nou heb ik niet vanaf het begin getemperatuurt pasvanaf anderhalve week nou n de dagen ervoor was die 36,5 ofzo, hopelijk kunnen jullie mij goed advies geve:) ?

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik zou de huisarts opnieuw bellen met dit verhaal.
    ik vind dit wel heel erg lang.
    sterkte ermee!

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit al op 103... en nog steeds niet ongesteld ondanks mijn Provera kuur. Als je 2 weken na je positieve ovulatietest nog niet ongesteld of zwanger bent, dan zou ik echt weer naar de huisarts gaan.... Ik word er ook zo moe van :S :S

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ik had 2 jaar geledne ook zo'n lange cyclus na stoppenpil.

Ik ben toen gaan tempen en aan de Etos Zwnger worden pillen gegaan.
    Ik kon aan mijn temp zien wanneer ik ermee was begonnen, alles begon weer te werken en kreeg ik na ong. 17 dgn mijn eisprong.

(had Provera al in huis, maar toen ik via tempen zag dat ik eisprong had niet gebruikt, dacht die extra 2 weken kan ik ook nog wel wachten)

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, vandaag al dag 106....En zit er bij jou al wat meer schot in?

6. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaiiii,

nou ik denk dat ik ongesteld word eindelijk na 100 dagen zeg , met afvegen hebk btje bloed dus ff kijken of het echt doorzet hope so en hopelijk is mn cyclus erna ni zo lang meer;) had ik 2 weken geleden tog egt n positieve ovulatietest de3nk k , n bij jouw?wanneer zou je ongi moeten worden met die pilletjes dan?

groetjess

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou binnen 3 tot 7 dagen ongesteld moeten worden. Ik zit nu al op dag 9. Het rommelt wel steeds meer, maar nog niet wat ik normaal heb. Ik heb wel ontzettende trek in zoetigheid.

Ik hoop dat je ongi doorzet, zodat je door kunt naar de volgende ronde. Ik zou dan heel goed je cyclus monitoren. Want als het weer zo lang gaat duren voor je ongi wordt, dan zou ik echt weer naar de huisarts gaan!

8. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    haiii haiii,

mn ongesteldheid heeft doorgezet eindelijk na 100 dagen :) en bij jouw al iets? ja ik heb ovulatietesten zoiezo gekocht dus ga dat weer doen en wou gaan temperaturen.

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Ik wil bijna zeggen gefeliciteerd :). Ik ben nl nog steeds niet ongi, al ruim 3,5 maand niet :x :x. Wanneer zet het nou eens door!!!

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik kan geloof ik wachten tot ik een ons weeg. Zelfs de gynaecoloog was verbaasd. Zoiets maakt hij niet veel mee denk ik, want hij wil mijn casus voorleggen bij een fertiliteitsarts. Is hij volgende week ook nog op vakantie en die week erop zit hij vrij vol, dus ik kan pas 3-3 weer terecht. Dit keer met partner, want hij wordt ook onderzocht. Zo kan hij bepalen wat te doen. Misschien iets van hormooninjecties :S.

En bij jou ook alles goed? Ben je nog ongi? Spannend zeg. Ga je ook tempen?

11. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Kitty,

Ik was al benieuwd hoe het was gegaan bij de gyn, maar je bent tot nu toe dus nog weinig opgeschoten.. Pfft moet heel frustrerend voor je zijn! Sterkte meid en ik hoop voor je dat nadat je bij die fertiliteitsarts bent geweest er toch wat schot in de zaak komt...

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steph, hoe is het met je? Hoe is je cylus? Hier wat minder goed nieuws. Nog steeds niet ongi....Vandaag naar gyn geweest en ik moet aan de hormooninjecties om mn eierstokken te stimuleren. En nog een tegenvaller, de zaadjes van mijn man zijn minder beweeglijk, dus deze worden tegen de tijd geinsemineerd. Pfff, nooit verwacht dit. Aan de andere kant, ik wil gewoon een keer een eisprong, ook al heb ik daar hulp voor nodig.....Zucht...

Deel Deze Pagina