2. Varentest Je kunt er ook voor kiezen om een varentest te kopen. Dit is een heel klein apparaatje dat je kunt vergelijken met een klein, dik potlood. Je kunt deze op twee manieren gebruiken: via de mond of via de schede. Als je er voor kiest om speeksel te gebruiken is de test 98% betrouwbaar. Als je vaginaal vocht gebruikt is de test zelfs 99% betrouwbaar. De varentest geeft niet alleen aan wanneer je een eisprong hebt, maar waarschuwt je al drie tot vier dagen voor de eisprong tot twee dagen daarna. Dit omdat je ook kunt vrijen vóór de eisprong om zwanger te raken. Zaadcellen leven immers 48 tot 72 uur IEMAND HIER ERVARINGH MEE?
zag dat je ze op internet kunt bestellen: www.drogisterij.net. misschien dat je ze ook wel gewoon in de drogisterij kunt kopen, geen idee. ik kende die dingen helemaal niet! ben dus benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben!
pfffffff zelfs mannen ja? haha vond het zelf ook tje raar dat je met je speeksel kunt zien dat je vruchtbaar bent. eerst maar ff gewoon klussen, daarna maar wat ovulatietestjes halen. iig geen varentest! ach, we zien wel
Schijnt dat het toch werkt, ik heb er al heel positieve reacties over gehoord! Maar zelf nog niet geprobeerd
ik heb een donnatest gekocht. Maar tot nu toe p as 1x een varen patroon gevonden. Ik doe het ochtends met het opstaan, voordat ik gegeten en gedronken heb. Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar echt werken doet ie niet