Ik weet niet wat ik net gedaan heb, maar het beeld van mijn laptop staat ineens ondersteboven!! Ik wilde een ë maken (alt 137 dus) maar ineens zag ik alles op z'n kop!! Wat heb ik nou gedaan?? En hoe krijg ik het goed?! Want dit is echt geen doen zo hahaha! HELLEP!
Als het goed is moet het volgende werken : Ctrl+Shift+ 0 ( normaal ) Crtl+Shift+ 9 ( 90 graden ) Crtl+Shift+ 8 (180 graden ) Crtl+Shift+ 7 (270 graden )
Hahaha, dan was het zeker een grote moeite om je verhaaltje te typen, als alles op de kop in beeld kwam.
Whoehahahaha je hebt echt geen idéé! Nee dat was echt vreselijk, ook met de muis want die fungeerde dus ook ondersteboven zeg maar (als ik naar linksonder bewoog ging ie naar rechtsboven maar tegelijkertijd klopte dat eigenlijk ook weer wél omdat het wel correspondeerde met hoe m'n beeld gedraaid was (snap je 'm nog??)) echt verschrikkelijk!
O, dat heb ik ook een keer gehad! Heel irritant. Je kan ook rechtermuisknop op je bureaublad - grafische opties en dan rotatie en dan het aantal graden wat je hem wil draaien.
Whahaha ik heb het ook een keer gehad.... en de oplossing is ctr+alt pijltje naar beneden is opzenkoppie en pijltje naar boven is goed
hahaha dat had ik dus eerst ook geen idee hoe mijn zoontje van 1,5 jaar dat voor me kaar had gekregen, meost de hele tijd met mijn laptop (gelukkig geen pc) op de kop werken.. totdat manneke thuis kwam en hem zo weer recht zette hahaha btw, hij deed dat met ctrl+Alt + een van de pijltjestoetsen.. tegelijk in drukken.. 8)
Hahaha! Zo heb ik ooit een collega gehad die ook het beeld op zijn kop had en ik wist de oplossing wel (niet....maar dat hoefde zij niet te weten Ik liep naar haar toe, draaide het beelscherm op zijn kop en zei: Opgelost! Je had haar moeten zien kijken! 's Avonds thuis aan manlief (ict-er) gevraagd wat de oplossing was en de volgende ochtend terug gegaan naar die collega en haar echt geholpen! Manytroubles
Ik krijg 'm niet op z'n kop hoor! Heb nu alle "optie" al geprobeerd. Jammer, leek me wel een leuk grapje!
ik heb het ooit eens gehad. toen heb ik een usb toetsenbord aangesloten en mijn laptop de hele dag op de kop gehad, omdat ik niet wist hoe het weer normaal kwam.