Ik ben net bij de vk geweest en ik blijk een grote baarmoeder te hebben. Het hoofdje van de kleine kon ze niet goed voelen wat voor haar dus duidelijk maakte dat het kindje niet groter was dan 'normaal'. Heb ik dan veel vruchtwater? Of kan het ook zonder dat je veel vruchtwater hebt? Niet dat het verder wat uitmaakt maar ik zat er aan te denken en ben wel benieuwd of iemand dat weet.
Pino Dat heeft de VK de laatste keer ook tegen mij gezegd... Krijg as woensdag een groei-echo en zal dan eens kijken wat er allemaal in die baarmoeder zit..hihi.
ik heb toendertijd met 32 weken een groeiecho gehad mijn baarmoeder was aan de grote kant, had veel vruchtwater en een heel hoog/grote placenta na de geboorte was de placenta idd erg groot en dik
Ik had precies hetzelfde als jou. Ik lag al snel 4/5 weken voor kwa groei van de baarmoeder (en ook de hoogte dus) daarna een groeiecho gehad. Hoofdje zat op de onderlijn (net als bij jou) en de rest was ook gemiddeld. Ook had ik gemiddeld vruchtwater. Ze konden dus niks zien wat de oorzaak van de snelle groei was en het kindje groeide goed. Dus was verder geen probleem...! Nu is het ook weer bijgetrokken kwa groei en loopt de baarmoeder niet meer voor.