Hallo dames! gisteravond heeft mijn man in de garage de plinten gespoten met een verfspuitbus.. De garage deur grenst aan de bijkeuken en keuken. Hij had alles pot dicht gehouden!:x Dus niet de garagedeur naar buiten open gedaan. (Soms snap ik mannen niet helemaal geloof ik). Maar goed. Ik kom later die avond de keuken in lopen voor thee te maken voor het bezoek. Echt een hele sterke lucht van die verfspuitbus hing ook in de keuken. Raam stond al wel open in de keuken. Ik was natuurlijk heel boos geworden op mijn man. Ik heb denk ik een minuut of 5 in die stank gestaan. Ik ben al zo paniekerig voor dingen die slecht kunnen zijn enzo, maar mijn vraag is aan jullie of jullie denken dat ik nu iets heel ergs heb gedaan om er even in te hebben gestaan. Mijn man was overgens al weg toen het bezoek kwam, anders had ik hem natuurlijk de thee laten zetten! garagedeur ook onmiddelijk open gezet, vanmorgen rook ik niks meer... groetjes van c85
Als het raam toen al open stond in de keuken, denk ik niet dat het nog veel kwaad kon. Ook omdat je er maar 5 minuten hebt ingestaan. Kan me wel inbeelden dat je boos was op je man!