Wat vervelend voor je meid, jaa ik heb ook zown ''man'' maar ach ik praat er met hem over dan snapt hij het wel wat beter miss is dat een optie. succes met alles ik hoop dat die het begrijpt
Ik ben vijftien weken ver en heb al vanaf de vijfde week last van bloedingen. Op doktersvoorschrift is ons seksleven dus gewoon onbestaande. Mijn man heeft hier nog geen enkele opmerking over gemaakt. Gelukkig maar, want ik heb het zo al moeilijk genoeg. We missen het allebei natuurlijk, maar vertrouwen erop dat dit slechts voorlopig is. Ik kan me niet voorstellen dat mijn man zo'n opmerkingen zou maken. Zo egoïstisch... . Wacht maar tot je bevallen bent: doodmoe, je hormonen slaan op hol en fysiek nog niet helemaal zoals voordien. Na de geboorte van ons eerste kindje was seks de eerste twee maanden echt wel het laatste waar ik aan dacht hoor. Goeie moed!
Die had van mij een dikke schop onder z'n kont gehad! Wij hebben de eerste weken bijna geen seks gehad, omdat mn man het een beetje eng vond. Gelukkig kwam zijn zin later wel weer terug, maar het voelde allemaal heel anders voor hem en vind hij het gewoon niet prettig om seks te hebben. Ik denk dat wij al ruim 10 weken geen seks meer hebben gehad. Tuurlijk vind ik het jammer, maar het moet voor beide personen prettig en plezierig zijn. Hier is het alleen maar handwerk. Mbt de boodschappen, dat is ook lekker respectloos Normaal gesproken doe ik altijd de boodschappen, mn man heeft er echt een hekel aan, maar sinds ik zwanger ben, wil hij niet dat ik zware dingen draag, dus gaat hij altijd mee!
Jazzlyn, weet hoe je je voeld meid. Hier ook zo'n vent :x hij wil elke dag wel en kan het moeilijk verkroppen dat er nu niet veel tot niks gebeurd. Er zijn zoveel ruzie's erover geweest en ik zelf ben wel een beetje klaar met het hele sex gebeuren heb dr nog net geen afkeer tegen maar het zit op het randje. Zit nu 3x per dag aan de weeenremmers en dan nog zeuren he dat ie wil. Sorry maar zit er nu niet op te wachten dan wil ik het hem af en toe nog wel helpen met de hand maar dat is ook niet goed genoeg..... Heb laatst al gezegt zoek maar een ander want was er helemaal klaar mee..... Hoop dat het na de zwangerschap beter wordt maar ppffff. Sterkte meid
Gelukkig veel begrip hier, mijn man en ik hebben nog wek sex maar niet veel mijn buik zit in de weg en voel me gewoon niet echt opgewonden ik ben nooit misselijk geweest maar ik heb gewoon weinig zin en dat vind hij wel jammer hoor en Probeerd mij ook vaak wel over te halen soms lukt dat en soms ook niet, hij vind het prima, ik zou met hem praten en hem dit alles laten lezen want misschien begrijpt hij dan hoe je je voeld! Sterkte.
Pffft jeetje meid. Zal maar niet zeggen wat ik van je man vind want geloof dat hij hier al voor vanalles is uitgemaakt hihi. Hoe gaat het nu met jullie? Heb je inmiddels al kunnen praten? Zit te denken, kun je niet -als praten niet lukt- hem op een andere manier van informatie proberen te voorzien? Schijnbaar denkt hij dat zijn gedrag normaal is, waar heeft hij dat vandaan? Kun je niet eens wat webpagina's open laten staan op de computer waarin wordt uitgelegd dat sex tijdens de zwangerschap nou eenmaal een gevoelig punt is? Of hem mee laten gaan naar de VK? Stuur hem naar de huisarts voor info? Dan kan hij zijn ei kwijt maar krijgt hopelijk ook meer begrip voor jou.... Even onze situatie: 3 keer per week is bij ons zonder zwangerschap al vaak, en sinds de zwangerschap staat het bijna stil.... Begin me nu wat beter te voelen dus denk dat het binnenkort weer gaat gebeuren, maar had er de afgelopen weken echt niet aan moeten denken. Respect voor jou.
Hey meid! Net als veel anderen voor mij al gezegd hebben, hier moeten jullie echt even samen over praten hoor! Mijn man heeft het ook niet makkelijk met mij.. Eerst was ik namelijk aan de Diane pil en daardoor had ik wel zin in seks maar werd door die hormonen gewoon een verschrikkelijk emotioneel wrak.. Dus ben overgestapt op de nuvaring waardoor ik beter in mijn vel ging zitten maar mijn libido zakte ermee naar het 0 punt. Dus maximaal 1 keer per week en soms 2 weken niet, hierover veel gepraat dat het niet aan hem lag Je weet wel.. Wat ik gemerkt heb is dat die van mij er namelijk best wel onzeker door kon worden! Wat dat betreft is ie net een vrouw hahaha! "Ze vindt mij niet aantrekkelijk meer?" "Doe ik het niet goed?" Daardoor kon ie ook wel eens een beetje raar uit de hoek komen maar ik begreep zijn gevoelens wel. Een kat in het nauw maakt rare sprongen! Door er veel over te praten en duidelijk te maken waardoor je geen zin in seks hebt kun je veel misverstanden uit de wereld helpen. Nu ik zwanger ben is ons seksleven wel weer ietsje beter wat mijn libido betreft maar nog niet geweldig. Misschien ben ik ook wel iemand die er gewoon niet zo vaak behoefte aan heeft.. Anyway laat hem eens zijn best doen voor een romantisch avondje, die van mij heeft een tijdje geleden het principe "full body massage" ontdekt en dat loopt regelmatig af met een happy ending voor beide hahaha! Praat erover! Succes! Jullie komen er samen wel uit!
Echt lomp van je man zeg! Hoe was hij voor de zwangerschap? Was hij altijd lief en brengt de zwangerschap dit egoïstische gedrag nu naar boven? Hopelijk valt er een keer mee te praten. Hebben jullie niet een ander stel in jullie vriendengroep met kinderen waarmee hij kan praten en de andere kant eens van een buitenstaander te horen krijgt? Veel sterkte! Doe niets waar je zelf niet achter staat.
Ik zit dit echt in volle verbazing te lezen....wat een ongelofelijke oetl*l is die vent van jou zeg!!! Trouwens die van Flower28 ook. Gaat het dan alleen maar om sex? Ik vind het echt respectloos gewoon. Mijn man heeft er absoluut geen problemen mee als het wat minder is. Hij vindt het zelfs een beetje eng, bang dat hij mij of de baby pijn doet...
mijn partner heeft daar ook last van. dat hij zegt dat hij niet genoeg aandacht krijgt. als ik bijvoorbeeld geen zin heb, vertel ik gewoon dat ik geen zin heb, en krijg ik ook van die reacties, alweer niet. als ik dan zeg van wil jij het overnemen dan krijg ik van die rare reacties van ohw wil ji werken dan, dat hou je tog niet vol. dat soort rare opmerkingen. volgens mij zien mannen niet in hoe zwaar het kan zijn om zwanger te zijn. ik ben nu bijna 31 weken en krijg het nu echt zwaar hij denkt dat ik alles nog kan, en altijd fit ben. weet iemand wat ik hiermee aan moet. heb een eigenwijze vent. praten helpt niet meer. xxxx
@bull....ik zou hem een keer mee laten gaan naar de vk en haar eens haarfijn laten uitleggen wat een zwangerschap eigenlijk allemaal met je doet. Wil ie niet mee? Dan zou ik hem een poosje compleet negeren. Pfff...zou ie je wel bijstaan met de bevalling of zal hij dan ook vinden dat je je niet zo moet aanstellen???
Zo dia had aan mij echt een verkeerde hoor. Als mijn mannetje zo de deur uit zou lopen (om die reden) dan zou ik de knip erop draaien en hem niet meer binnen laten hahaha. Maar goed makkelijk praten voor ons misschien maar ik vind dit wel een hele egoistische reactie. Kom op zeg, hij wilde zelf toch ook graag een kindje en alle mannen weten toch dat het libido van de vrouw met name die eerste weken zou kunnen dalen. Gelukkig is mijn man heel begripvol en daar ben iki heel blij om als ik dit lees. Heel veel succes, hopelijk draait tie een beetje bij. En anders stuur hem maar bij mij langs dan zal ik hem is even haarfijn uitleggen dat je zo niet met je zwangere vrouw om gaat
Jij zegt precies hoe ik het niet durfde te omschrijven.. Idd, net alsof je je lichaam weg geeft, zodat meneer aan zn trekken komt. Walgelijk vind ik het. Hij betaald nog net niet, dat is dan ook het enige verschil.
Wat vreselijk egoistisch deze mannen die alleen maar aan zichzelf en ´mini-me´ kunnen denken. Hoe haalt hij het in z´n hoofd zoveel van de zwangere vrouw te verwachten en zulke rotopmerkingen te geven. Je doet het maar om hem zijn zin te geven, ben je gek geworden! Je moet het doen als het ook goed voor jou voelt. Straks gaat dit nog meer tussen jullie instaan en dat zal ook zeker niet fijn zijn. Kan je makkelijk met hem praten? Of loopt hij altijd weg? Heeft hij geen handen? Ik las dat hij veel gamed, vast ook wel wat surft op het net. Misschien moet je hem een mailtje sturen met daarin hoe jij je voelt en wat het met je doet. Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt. Hopelijk kan hij tot zijn bezinning komen, want zo heeft hij natuurlijk geen goede invloed op jullie kindje en zal hij ook niet de meest fantastische rolmodel zijn als je kindje straks groter is. En wat te denken van de stress die je dit op kan leveren? Heel veel sterkte aan de dames die in zo´n situatie zitten!
ja vind het echt een echo tripper !!! wat sneu voor je! ik zit nu met het probleem dat wij gewoon sex hebben gehad tot de 20 ste week en toen kreeg me man een x een schop tegen zijn buik omdat de baby wakker was geworden en vanaf die tijd wilt hij niet meer!!!! hij zeg lekker dan zit gewoon een baby tussen ons in en weg is de zin bij hem!!! heb hem gister geholpen kwa hand en mond werk omdat hij heel de dag met een paal in zijn broek liep hahahahah! en zelf toen vroeg hij heel de tijd weet je het zeker ,ik vind het lullig voor jou!!! dus vind dat jou man ook wel eens meer aan jou mag denken ,je draagt tenslotte ook zijn kind!!!!!!
misschien een beetje raar van mij, maar zulke mannen he?! zijn die niet altijd een beetje raar?? ik kan mij gewoon niet voorstellen dat mij vent ineens zo raar zou doen?!! mijn vent zal vast ook weleens denken, jeetje ik wil mijn eigen vrouw weer terug, het normale lichaam en de goede seks, maar dat zou hij toch nooit zeggen!! of laten merken!! dus eerlijk gezegd, snap ik er geen reet van!