Nu mijn buikje al aardig gegroeit is word ie wat witter en kun je mn aarderen zien (ben van mezelf bruin) Betekend dat dan, dat ik ook meer kans op striae heb? Of sneller krijg mischien ? Heb van mezelf een aardig strakke huid.... Iemand ervaring ?
Hoi! Is echt heel moeilijk te zeggen als jij strea,s krijgt. Het ligt aan de huid die strak of juist heel flexiebel is. Je hebt meiden die houden hun buikje mooi glad zonder strea,s en de andere zoals ik, kreeg met 6 maanden zwangerschap ineens strea,s en begint met jeuk op je buik. Insmeren helpt al een heel hoop, maar voorkomt geen strea,s, want het heeft ook te maken met de groeispurt van je kindje. Opkomende strea,s zijn rood/paars. Naar de zwangerschap worden ze parelmoerachtig van kleur. Net als alle littekens. Groetjes Anna
Bij mij wordt mijn huid ook witter en ga je de aders beter zien. Volgens mij heel normaal doordat je huid wat opgerekt wordt. Hoeft niet te betekenen dat je ook striae krijgt. Zie wel eens vaker zwangeren met heeeeeeele dikke buiken waar je als het ware doorheen kunt kijken..